Gå til innhold

Aldersforkjell

Lille-me

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg bare lurte på hva dere her på kg synes om en aldersforkjell der gutten er 5 år eldre enn jenta.

Når jenta er 18 og gutten 23, er det for mye synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest missLady
Hei. Jeg bare lurte på hva dere her på kg synes om en aldersforkjell der gutten er 5 år eldre enn jenta.

Jeg og x'n min hadde akkurat denne forskjellen, jeg 18, han 23.. Gikk da kjempe fint det! Merken ingenting vi iallefall.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_snorkfrøken_*

He he, det er da ikke noen særelig stor forskjell. Kjæresten min er 21 år eldre enn meg, han (synes egentlig det er litt mye da, men det var slik det ble).

Tanta mi er forresten sammen med en som er ni år yngre enn henne, så min kjæreste er ca ti år eldre enn tantes kjæreste.

Det viktigste er vel at dere er på bølgelengde og har det bra samme - og at dere vil det samme med forholdet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og x'n min hadde akkurat denne forskjellen, jeg 18, han 23.. Gikk da kjempe fint det! Merken ingenting vi iallefall.. :)

Siden du omtaler ham som x'n gikk det vel ikke såå kjempefint?? :fnise: unnskyld...kunne ikke dy meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du omtaler ham som x'n gikk det vel ikke såå kjempefint?? :fnise: unnskyld...kunne ikke dy meg...

Hehe. :fnise:

Takk for svar alle sammen. :)

vil gjerne har flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest missLady

Hahaha!!! Godt poeng :fnise: Men var ikke alderen som var grunnen til at forholdet ble avsluttet.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. takk for positive savar alle sammen:)

Jeg selv synes det er litt stor forskjell:( Tenk på alt det han har opplevd på fem år. Menmen. får se hvordan det går.

Forundret over at ingen andre synes det er for stor forskjell. foreldrene mini tipper jeg ikke hadde blitt så positive om jeg fikk meg kjæreste som var 5 år eldre.

Vil gjerne ha flere meninger:)

På forhånd takk...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure

Jeg syntes absolutt ikke det er mye. Men kommer jo mye an på hvordan dere er som personer også da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 7 år mellom meg og samboeren min.

Vi ble sammen da jeg var 17 og han 24.

Har det fortsatt kjempeflott sammen etter 2,5 år :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er 9 år mellom meg og kjæresten. jeg er 26 og han 35. Tenker jeg på alderen, så syns jeg forsåvidt det er mye, men samtidig så er vi på bølgelengde, og da spiller det ingen rolle. Tenker kanskje litt mere sånn når vi blir gamle jeg da, at man skal bli gamle sammen. Sånn sett er ikke 5 år mye.

det eneste som teller da er hvordan dere er. Noen på hans alder er mye voknere enn påp din alder, noen er ikke det. Men dersom dere føler at dere er samstemte, spiller det ingen rolle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Mira_*

Kommer sikkert til å få kjempemasse pepper her nå men svarer likevel jeg.

Da jeg var 17 år(bodde for meg selv)ble jeg sammen med samboeren min som da var 36,jeg er nå 22 og han 41.

Alle i familien var kritiske men vi har klart oss kjempebra.Har hus sammen,han har 3 barn,og vi har en i sammen.Jeg tror at grunnen til at vi har klart oss så bra er fordi han mentalt er yngre(ikke misforstå),vi har mye til felles og jeg har alltid drømt om å ha stor familie å være husmor.Vi har det rett og slett kjempefint og aldersforskjellen har aldri hindret oss i noe.

Jeg for min del synes ikke alder betyr noe så lenge to personer elsker hverandre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mira: Hvorfor forventet du pepper av innlegget ditt? Så bra at du har funnet mannen i ditt liv :)

Jeg synes ikke aldersforskjellen mellom en 18-åring og 23-åring er så stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jette26_*

Hei. Jeg ble sammen med kjæresten min når jeg var 19,da var han 31. altså tolv år imellom. Nå har vi bodd sammen i 7 år og har det helt topp!!!! Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_Mira_*
Mira: Hvorfor forventet du pepper av innlegget ditt? Så bra at du har funnet mannen i ditt liv :)

Jeg synes ikke aldersforskjellen mellom en 18-åring og 23-åring er så stor.

Så bra at du ser slik på det :) Jo forventet vel i grunnen litt pepper ja,veeeeldig mange har sagt sin mening i mitt tilfelle,selv om de ikke kjenner oss.Hadde jo reagert dersom det var min datter som ble sammen med en mann,dobbelt så gammel men ikke en reaksjon med fordom og kritikk=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelige dere alle er!!

Tusen takk for så positive svar:)

Vil ha flere hvis det er flere som har noe å komme med.. Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. takk for positive savar alle sammen:)

Jeg selv synes det er litt stor forskjell:( Tenk på alt det han har opplevd på fem år. Menmen. får se hvordan det går.

Forundret over at ingen andre synes det er for stor forskjell. foreldrene mini tipper jeg ikke hadde blitt så positive om jeg fikk meg kjæreste som var 5 år eldre.

Vil gjerne ha flere meninger:)

På forhånd takk...:)

Sånn er det med meg og kjæresten. :) Dvs. jeg er fortatt 17 og han 22, men bare noen få mnd. til vi begge fyller år. :)

Vi har det kjempefint sammen! Vært sammen i nesten 11 mnd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fem år mellom meg og min mann også, og det går bare fint. Jeg var 20 og han 25 da vi møttes. Om du merker forskjell på dere nå vil den helt sikkert utjevnes etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...