Gå til innhold

Hvor ofte


Dragoline

Anbefalte innlegg

Vi er et par i 20 årene som har et barn på 1 år :P .

Det jeg lurer på er hvor ofte er det normel å få b.vakt?

Hvor ofte en unner seg en fest,eller en tur på kino o.l? :lol:

Andre i samme situasjon,hvordan er dagene deres gennerelt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må si at jeg er langt mer heldig på den fronten. Har foreldre (unge besteforeldre på 44 år) som mer en gjerne stiller opp som barnevakt. Også svigerforeldre, min søster, ei som jeg er tante til, samt ei nabojente stiller gladelig opp som barnevakter. Har også en gutt på 2,5 år, og overnatting borte er ikke noe problem. Det har det aldri vært. Var i London for å feire min søsters 25 års dag i november, da var vi borte fra onsdag til søndag. Da byttet besteforeldrene på, så han var to netter hos hver. Det gikk kjempefint.

Nabojenta på 15 år er kjempeflink barnevakt, helt super. Og hun er veldig flink til å stille opp hvis jeg plutselig trenger barnevakt et par timer en kveld osv. Har en samboer som jobber mye overtid, og det hadde uten henne gått mye utover min eneste lille fritidshobby.

Selv om jeg har gode muligheter til å få barnevakt, så betyr ikke det at jeg dermed går mye ut. Men har man lyst på en kveld for seg selv, for å pleie kjærligheten, så er det kjekt å ha muligheten.

Den eneste gangen jeg har vært ute i år, var for å spise middag på bursdagen min. Men så er jeg også gravid da, så dermed blir det mange tidlige kvelder.

Det er fullt lovlig å unne seg en tur ut en gang i blandt! Det er viktig å ta vare på "dere", selv om dere har blitt foreldre.

:D

:D :D :D :D :D :D :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...