Gjest Huff da Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Sånn har det seg da. Jeg og min samboer traff hverandre vi jobben. Han sier at han ble forelsket i meg med en gang han traff meg. VI ble sammen tre år etter det. Det svev altid rykter på jobben om han og en annen dame. De hadde ett litt hjemt forhold. Sikket mye fordi de jobbet sammen og hun er 10 år eldre en han. Så når jeg sluttet i den jobbenså hadde vi en fest ute på byen med for meg. På den tiden så hadde jeg begynt å like han. Så når kvelden drøyet til så begynte vi å flørte. Jeg spurte han rett ut om damen på jobben. Han sa at jo han hadde vært sammen med henne men at han hadde slått opp 2 mnd føre. Fant sener ut at hun hadde tatt bruddet veldig tungt. Og ville ha han tilbake. Plassen vi bor på er ikke så kjempe stor. Og veldig mange jeg kjenner sånn litt kjenner henne. Det jeg er redd for er å si nøyaktig når vi ble sammen for da å få vite fr en nesten fremmed person at min samboer fortsjat vr sammen med xen. Håper noen forstår hva jeg mener. Har spurt han før om når det ble slutt mellom de men føler at jeg ikke har fått de sammen svarenen. Synes også synd på henne hvis hun får vite at han ble sammen med meg før han slo opp med henne. Jeg kjenner henne fra min tild jobb og hun er en kjempe snill dame, altid blid og hyggelig. Hun fortjener ikke det.
Gjest TS Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Huff da. Glemte jo å føye til det jeg kunne tenkt meg råd på. Hvordan skal jeg finne ut nøyaktig når det ble slutt mellom de? Har jo spurt han før men får vage svar. Tror dere at han svarer sant hvis jeg setter han ned og ber han om det? Noen som har noe erfaring med dette??
Pokahonta Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Huff da. Glemte jo å føye til det jeg kunne tenkt meg råd på. Hvordan skal jeg finne ut nøyaktig når det ble slutt mellom de? Har jo spurt han før men får vage svar. Tror dere at han svarer sant hvis jeg setter han ned og ber han om det? Noen som har noe erfaring med dette?? Tror ikke du skal bruke for mye energi på å finne ut av det, dersom dere har et godt forhold nå. Er dessverre et ikke uvanlig phenomen at folk overlapper... Noen er redde for å være alene, for å gjøre feil, for å såre etc.. Du kan heller kanskje ha en ærlig samtale med din samboer om dette?
Gjest TS Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Tror ikke du skal bruke for mye energi på å finne ut av det, dersom dere har et godt forhold nå. Er dessverre et ikke uvanlig phenomen at folk overlapper... Noen er redde for å være alene, for å gjøre feil, for å såre etc.. Du kan heller kanskje ha en ærlig samtale med din samboer om dette? Det jer er litt redd for er at hun skal få vite det. At han ble sammen med meg før han slo opp med henne. Hun tok bruddet veldig tunkt og fortjener ikke å få ett sånt slag i fjeset. Desuten så synes jeg det er dårlig gjort mot meg også. Liker ikke det hvis han gjorde det sånn.
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 Ikke tenk så mye på dette. Det var mannen din som valgte å gjøre som han gjorde, og ikke du. Dessuten hadde han fortalt deg at de allerede hadde slått opp. Hvor du føler deg skyldig/flau vet ikke jeg hvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå