Gå til innhold

Trøffelhelten ;O)

Arwen

Anbefalte innlegg

Hvorfor i alle dager har ikke du dagbok? :o

*venter spent på den offesielle åpningen som jeg regner med er nært forestående* :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lurt på det samme. Hvis du skulle være så "sprø" å lage en, vil jeg gjerne klippe snoren for deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har ikke dagbok av den enkle grunn at jeg i så fall aldri ville fått gjort noe annet enn å sitte foran skjermen og drodle litt om alle de småskrudde tankene som popper opp og freser rundt inne i den rare knotten som andre kaller hodet... :ler:

Jeg har kommet frem til at verken jobben eller (aller viktigst) kjæresten min :sjarmor: eller andre ville vært særlig fornøyd med en slik situasjon...

Dessuten egner jeg meg (i hvert fall i skriftlig form) best i små porsjoner! :ler:

Men takk for tilliten, Arwen!

:kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Har lurt på det samme. Hvis du skulle være så "sprø" å lage en' date= vil jeg gjerne klippe snoren for deg...

Hold grisepraten for deg selv!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men.. åååååå hva om at vi får moderatorene til å lage en maks-1-innlegg-om-dagen-sperre på den, da er det vel greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
men.. åååååå hva om at vi får moderatorene til å lage en maks-1-innlegg-om-dagen-sperre på den, da er det vel greit?

...husk at innlegg kan rettes...og rettes...og være veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig lange...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm.. det har jeg ikke tenkt på nei.. :roll: da ser jeg nok ingen annen løsning.. :cry:

*ser langt etter dagbok fra trøffel*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sterk, sta og konsekvent som jeg er, har jeg akkurat ombestemt meg.

(men jeg vet fortsatt ikke om jeg tar sjansen på at Livets Datter klipper snora... :oops: :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jo.... please. Jeg skal være så forsiktig, så forsiktig. Jeg lover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Trøffel...når du gjør sånn:

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

så gjør du sånn at vi andre må bla milevis i sideveis retning for å lese alt som står!

Tenkte bare å si det, egentlig. Hehe.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men.. hvilken role får jeg i denne åpningen da? er jo selvfølgelig duksevifte engel, men var nå tross alt jeg som fikk deg på tanken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

J

e

g

t

a

r

u

t

s

t

r

a

k

t

o

g

g

r

u

n

n

l

e

g

g

e

n

d

e

s

e

l

v

k

r

i

t

i

k

k

,

M

a

i

k

e

n

!

T

a

k

k

f

o

r

a

t

d

u

g

a

v

b

e

s

k

j

e

d

!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
men.. hvilken role får jeg i denne åpningen da? er jo selvfølgelig duksevifte engel' date=' men var nå tross alt jeg som fikk deg på tanken :D[/quote']

Ja, jeg registrerer jo at andre trenger seg på...

Kan vi si det sånn at din rolle blir veldig sentral, men at innholdet må være en hemmelighet mellom bare deg og meg? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

S

å

s

e

l

v

r

a

n

s

a

k

e

n

d

e

d

u

e

r

,

T

r

ø

f

f

e

l

k

l

m

k

l

m

M

a

i

k

e

n

:)

f

å

r

i

k

k

e

g

j

o

r

t

n

o

e

n

v

e

r

d

e

n

s

t

i

n

g

i

d

a

g

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er d her du gjemmer deg, Maiken......??? Kikker innom for å sjekke status. Sjefen min er i humør, kan du tro....forlanger søren meg at jeg skal JOBBE!!! idag......og du vet jo hva d innebærer.....så jeg får vel bare skride til verket.....igjen!!! 8) (Slitsom mandag gitt....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke klag, chimp! Du får i det minste noe langt, grønt og passe tykt å spise på når du jobber. Meg? Ingenverdensting. Bare lønn! Ikke en eneste frynsegode. Ingenting. Og SOM jeg har gjort meg fortjent til det. SE som vi produserer. Innlegg etter innlegg etter innlegg etter innlegg etter innlegg.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...