Gå til innhold

Brun utflod en uke før mensen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tussa_*
Skrevet

Hei!

Jeg skal ha mensen om ca. 1 uke, men har de siste to dagene hatt litt lysebrunt utflod på papiret når jeg har vært på do. Er ikke noe friskt blod i det hele tatt, helt brunt. Har også hatt litt mensmurringer.

Noen som har opplevd dette før? Og hvor lenge varer det...?

Er dette en forstart på mensen som kommer?

Da satt den ikke denne måneden heller da :tristbla:

Litt på siden kanskje, men hvordan klarer dere å motivere dere for enda en måned med testing og prøving? Blir så innmari lei meg når mensen kommer jeg.. :gråte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Av og til har jeg det også sånn før mensen kommer, men har hørt at det ikke alltid har noe å si.. man lever jo i håpet til det kommer friskt blod!

Det med motivasjon er jo ikke så enkelt, men man har jo ikke akkurat noe valg. Må bare stå på og prøve til man får det til! Det er jo selvfølgelig desto mer irriterende når man hører om de som blir gravide bare av å glemme pilla en dag. Og her har jeg gått i alle år og vært livredd for å glemme pille, også viser det seg at nesten ett år etter jeg sluttet er jeg fortsatt ikke gravid... hmm...

Uansett, stå på videre dersom TR skulle komme (det er jo ikke sikkert den gjjør det da!) :klem:

Gjest Gjest_Tussi_*
Skrevet

Sant nok, lever liksom alltid i håpet selv om alle tegn på at TR er på vei er til stede..

Må slutte å gå på symptomjakt, blir jo helt smårar.

Lykke til videre alle prøvere!

Skrevet

Det kan jo muligens være festeblødning ? :sjenert: Noen har det :jepp: Jeg har det samme akkurat nå, men hos meg begynte det på eggløsningsdagen :klø: og da er det hvertfall ikke noen festeblødning JEG har :sukk:

Gjest Gjest_Tussi_*
Skrevet

Kommer ikke noe friskt blod, så ganske sikker på at det ikke er festeblødning.

Tror også jeg pleie å spotte før mens, men ikke en hel uke før..

Men har jo hørt at kroppen kan gjøre mye rart når man bare går og venter på at TR IKKE skal komme.

Får bare være tålmodig å ta en test på tirsdag, da jeg reiser på ferie på onsdagen. Greit å vite om man kan drikke eller ikke!

Hvis ikke TR dukker opp før den tid da..

Skrevet
Kommer ikke noe friskt blod, så ganske sikker på at det ikke er festeblødning.

Tror også jeg pleie å spotte før mens, men ikke en hel uke før..

Men har jo hørt at kroppen kan gjøre mye rart når man bare går og venter på at TR IKKE skal komme.

Får bare være tålmodig å ta en test på tirsdag, da jeg reiser på ferie på onsdagen. Greit å vite om man kan drikke eller ikke!

Hvis ikke TR dukker opp før den tid da..

Ja kroppen er rar den !

:ler2: ehmmm.. Jeg har samme plan som deg. vi reiser på ferie på mandag og tenkte å ta en test før jeg drar :ler: Lykke til da :duskedame:

Gjest Gjest_Tussi_*
Skrevet

Masse lykke til ja!! Får håpe vi får en kjempe start på ferien. :jepp:

Skrevet

Jeg hadde en liten festeblødning da jeg ble gravid, var ikke friskt blod, men litt brunaktig. Lykke til :)

Skrevet
Jeg hadde en liten festeblødning da jeg ble gravid, var ikke friskt blod, men litt brunaktig. Lykke til :)

Jeg får litt brunt på papiret når jeg er på do i dag... håper det er festeblødning! Passer med tidspunktet, ca en uke etter EL... Men det er ikke nok til å synes i trusa! Hmm... man kan bli gal...

Gjest Gjest_Tussi_*
Skrevet

Spottet brunt en uke etter EL, i ca. fire dager. Ikke mye, litt på papiret bare.

Men tre dager før IKM kom det litt friskt blod, og regner med at det var festeblødning for testet positivt i dag på IKM!!!

Krysser fingrene for deg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...