Gjest Gjest_Q_* Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Hei, med fare for å stille et dumt spørsmål: Jeg har egentlig oppkjøring førstkommende mandag, 22. juli, men har de siste dagene begynt å føle at jeg egentlig ikke er klar for å hoppe i det. Det jeg lurer på er: bruker det å gå greit å få utsatt oppkjøringa noen uker? Kommer kjøreskolen til å bli sur dersom jeg ringer og sier at jeg gjerne vil vente litt til? Noen som vet eller har erfaringer?
Sol79 Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Nervene er nok fortsatt til stede om to uker, så det beste er egentlig å bare hoppe i det. Oppkjøringer bestilles vel i god til i forveien også, så du er neppe garantert og få kjøre opp når du selv ønsker det.
Gjest Gjest_Q_* Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Takk for svaret Det er riktig nok ikke nervene som gjør utslaget, men at jeg ikke har fått anledning til å øvelseskjøre noe særlig i det siste og sånn sett føler at jeg har mye å forbedre. Om jeg får oppkjøring om to uker, en måned eller seks uker spiller forsåvidt mindre rolle for meg, jeg vil bare unngå å kaste bort penger på en stryk som kunne vært unngått. Det jeg lurer på er egentlig bare om det er en grei sak å få oppkjøringa utsatt, om man likevel må betale for timen og om jeg skal kontakte kjøreskolen eller trafikkstasjonen for å få ordna med utsettelse? Jeg kan selvfølgelig bare ringe kjøreskolen og spørre, men jeg synes det er bedre å stille sånne dumme spørsmål her
Gjest kjørelærer Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Det jeg lurer på er egentlig bare om det er en grei sak å få oppkjøringa utsatt, om man likevel må betale for timen og om jeg skal kontakte kjøreskolen eller trafikkstasjonen for å få ordna med utsettelse? Det er enkelt å utsette oppkjøringa dersom du ikke føler deg klar. Synes det er fornuftig å vente i stedet for å bruke masse penger på å stryke. Alle oppkjøringer kan avbestilles 48t i forveien uten at du må betale. Dersom du i tillegg har avtalt kjøretime med kjøreskolen, er det normalt å måtte avbestille ca 24t før. Jeg ville kontaktet kjøreskolen (aller helst tatt kontakt/snakket direkte med kjørelæreren din). De avbestiller da oppkjøringa og bestiller samtidig ny tid til deg dersom ønskelig. Er ikke vanskeligere enn det, kjøreskolene bestiller og avbestiller mange tider i løpet av en uke. Helt normalt det, er en del av jobben til kontorpersonalet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå