Kosemose Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Jeg var ute og tittet på oppvaskmaskin i dag, og fant en modell med to separate skuffer som kan vaskes uavhengig av hverandre. Man kan med andre ord kjøre en halv maskin om gangen, mens man kan fylle den andre halvparten, og jeg ser for meg at det løser problemet med skitten oppvask på benken fordi oppvaskmaskinen er full av rent dekketøy som enda ikke er tatt ut og satt i skap. Er det noen som har erfaring med slike oppvaskmaskiner? Jeg syns det virket så lurt, men er litt usikker her. Den jeg så på var av merket Fisher& Paykel
Gjest Gjest_lalla_* Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Jeg har hatt en sånn en ganske lenge, og er på jakt etter en ny en. Jeg syns de er helt fantastiske. Ikke noe oppvask-kø på benken, og jeg slipper å sette på en halvtom maskin eller måtte vente på å fylle opp. Det eneste jeg vil si er at du bør ta med deg den største tallerkenen du regner med å vaske i den og prøve ut før du kjøper, sånn at du slipper å ergre deg over sånt når den er i hus. Jeg har ikke hørt noe vondt noe om Fisher & Paykel, men jeg er av den oppfatning at hvis man leter etter dårlig omdømme så finner man det stort sett, uansett hvem, hva eller hvor det gjelder.
Kosemose Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2008 Takk for svar! Hvilket merke er det du har, hvor lenge har du hatt den og hvorfor er du på jakt etter en ny? (De fører maskinen fra F&P på ElKjøp). Jeg er da ikke på jakt etter dårlig omdømme av denne maskinen, tvert i mot! Men den er ganske dyr, derfor ønsker jeg å høre andres erfaringer med den før jeg bestemmer meg
Gjest Gaby Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Jeg har både solgt og brukt denne, og har bare gode erfaringer! I tillegg er servicen fra den norske forhandleren på disse, en av de beste jeg har vært borti!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå