Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2003 #1 Del Skrevet 26. mai 2003 Hei! Holder på å lete etter farge til veggene i stua!! Har lyst på en lys sandfarge, og har nå prøvemalt med Lys Toscana. Stuen er ca. 40 Kvm2, med mange vinduer som er sørvendt. Syntes denne fargen ble litt for brun-rosa i tonen i dette rommet.... Kunne tenke meg noe lignende, men med litt mindre brun-rosa skjær! Noen tips? Har eikeparkett på gulv, og andre møbler er enda ikke på plass (husbygging)... Glad for alle innspill!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2003 #2 Del Skrevet 26. mai 2003 Romantik er fin. Den er kremhvit, kanskje med bittelittegrann grønnskjær (men ikke mye, altså). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2003 #3 Del Skrevet 26. mai 2003 *noterer romantik* Takk skal du ha! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bang Skrevet 27. mai 2003 #4 Del Skrevet 27. mai 2003 Hei! Holder på å lete etter farge til veggene i stua!! Har lyst på en lys sandfarge, og har nå prøvemalt med Lys Toscana. Stuen er ca. 40 Kvm2, med mange vinduer som er sørvendt. Syntes denne fargen ble litt for brun-rosa i tonen i dette rommet.... Kunne tenke meg noe lignende, men med litt mindre brun-rosa skjær! Noen tips? Har eikeparkett på gulv, og andre møbler er enda ikke på plass (husbygging)... Glad for alle innspill!! Hei. Fløtegul, er fin farge. Den er ikke helt hvit og ikke gul. (fløtefarge). :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snupperella Skrevet 27. mai 2003 #5 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg har nettop malt gangen min i en fin farge fra Lady som heter DUN. Den tor jeg passer til det du beskriver.. Hilsen Snupperella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå