Gjest Webb Skrevet 26. mai 2003 #1 Del Skrevet 26. mai 2003 Hei er ei jente på 20 som har ein unge på ett og eit halvt år. Pappaen til ungen min slo opp for ett år sidan og "stakk" Vi møttast av og til. Han sa eg kunne håpe på at han ville komme tilbake. Og for ei veke sidan er eg blitt forelska i ein mann på 23 år og han er aleinepappa. (snart) Han er fantastisk!! Han bur langt vekke, men eg og ungen min skal møte han i sommar. Ingen problem at han flytta hit. Så kom det innvikla greiene: Faren til ungen min spurde i helga om eg ville ta han tilbake fordi han ikkje klare seg utan meg og greier.. Eg sa kanskje fordi eg har ein del følelsar for han andre. Litt for mange følelsar faktisk. Så no er eg i eit dilemma!!!! Eg hadde klart og "miste" følelsane for faren til ungen min for kanskje 1 månad sidan. Men eg veit dei er der enda, dei skaut i været når han spurde meg.. Så er der noken med sånne ærfaringar der ute?? Vil gjerne høre om dei. På forhånd takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragoline Skrevet 26. mai 2003 #2 Del Skrevet 26. mai 2003 Synes du skal holde deg ganske rolig,og ikke gjøre noe forhastet. Vent og finn utav akkurat hva du vil. Det skal ikke være et løp,du har god tid til å bestemme deg. Han som snart blir alenefar,tror du ikke han trenger litt tid for seg selv han også.Han får mye å bearbeide han også.Synes uansett hva du velger at han skal få være alene en stund for det trenger han for eventuelt innlede et forhold til deg. Imens kan du jo ordne opp med x-en din og finne utav hvordan ting ligger an der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 26. mai 2003 #3 Del Skrevet 26. mai 2003 Hovedsaken er jo at du trenger et stabilt liv for deg og barnet ditt. Kan virke som, ut i fra innlegget ditt, at din x kanskje ikke er den rette til å gi deg det... Ta det helt med ro du, vil han virkelig ha deg, kan han vente... Tenk nøye igjenom ting.. Så finner du vel svaret!! Lykke til! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2003 #4 Del Skrevet 27. mai 2003 Bruk tid. Vil han ha deg tilbake og mener det seriøst, så er han der om noen måneder også. Forklar ham at du trenger betenkningstid etter at han var den som faktisk forlot deg. Han andre er oppe i et brudd, og da er det sikkert ikke lurt av ham å involvere seg i begynnelen, de første månedene. Du trenger ikke bestemme deg nå, bli kjent med eksen din på nytt, samtidig som du holder døra på gløtt for han andre, om det skulle bli noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå