Gå til innhold

Interesser du skammer/skammet deg over

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har du noen intresser du skammer deg over, eller hatt noen som du har skammet deg over?

Er det noe fra barndommen du skammer deg over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, vet ikke om det kan kalles interesse akkurat, men jeg liker å titte inn gjennom vinduene til folk hvis jeg er ute og går tur i mørket. Det er vel ikke helt stuerent og ikke noe jeg skryter av... Har også en periodevis hang til idiotiske, romantiske chick-lit bøker, filmer og serier - litt sånn hjernedødt der man kan forutsi hva som kommer til å skje med 90% nøyaktighet etter de 5 første sidene/minuttene. Også liker jeg å smuglese Se&Hør på venterom. Generelt har jeg haugevis av grunne og overflatiske interesser, men vet ikke om jeg vil gå så langt som å si at jeg skammer meg over dem. ;)

Å skamme meg over interesser jeg hadde som barn gidder jeg i allefall ikke! Barn er barn...

Gjest dalieo
Skrevet

Skammet meg litt før når jeg skrev dikt en periode jeg hadde det kjipt. Er egentlig ikke noen stor fan av det selv og irriterer meg i hjel over abstrakte dikt man må tolke og analysere. Men fant ut at det var en fin måte å få ut ting på når jeg gråt over tapt kjærlighet og hørte på trist musikk. Det er ikke noe jeg forteller folk, for jeg er absolutt ikke en dikt-person. (Selv om det selvfølgelig finnes bra dikt, for eksempel "Du må ikke sove".)

Skrevet

Jeg skammer meg litt over at jeg har Kvinneguiden som interesse. Det er på lik linje med å kjøpe Se og Hør ukentlig. Men det får gå.

:skratte:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Da jeg var student dekorerte jeg den ene stueveggen med en Brad Pitt collage... En hel vegg! Det syns jeg er litt pinlig... Jeg saumfarte alle bladbutikker på jakt etter bilder....

Nå spiller jeg suppete kjærlighetssanger høyt på piano, og synger like høyt hvis jeg er i dårlig humør.

Også krmt, har jeg et par filmer jeg ser, som jeg aldri innrømmer at jeg ser, som jeg ser mens jeg har på meg tiara og drikker boblevin av pent glass :sjenert:

Skrevet
Også krmt, har jeg et par filmer jeg ser, som jeg aldri innrømmer at jeg ser, som jeg ser mens jeg har på meg tiara og drikker boblevin av pent glass :sjenert:

:fnis: det hørtes utrolig søtt ut da! :ler:

Gjest glamourgirl
Skrevet
:fnis: det hørtes utrolig søtt ut da! :ler:

:fnise: Har mine øyeblikk... SSB, Secret Singel Behaviour....

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg titter også inn i vinduer når det er mørkt, står ikke inntil altså, men titter inn når jeg går forbi.. er nysgjerrig på hvordan andre har det inne, er vel derfor jeg snoker i boligannonsene på finn.no for å få inspirasjon hihi :cool:

Gjest Gjest_mija_*
Skrevet

Åjada. :)

-"Skammer" meg over at jeg elsker å danse swing til dansebandmusikk. Jeg, oppegående dama med såkalte intellektuelle venner som aldri ville drømme om å gjøre det samme. - MEN jeg kan også lytte til jazz og klassisk - no problem.

-"Skammer" meg også over at jeg ligger flat på sofaen og ser teite serier på tv, mens mine venner sier at de KUN lytter til P2. - MEN jeg kan godt se smale filmer og høre på opera.

- "Skammer" meg over at jeg av og til drar på pakketur mens mange jeg kjenner kun drar på sykkeltur i Provence, opplevelsesferie på Gotland og mat og vinkurs i Italia osv. Noe jeg også gjør innimellom.

Jeg har et veldig godt liv, stortrives og syns jeg har et liv i balanse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...