Gjest Skorpan Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 http://seher.no/php/art.php?id=779629 Har sett dama mange ganger før. Alltid syntes hun så så radmager og rar ut. Men det var med (hvertfall litt) klær på da. Her ser jeg jo at hun ser ut som en sunn kvinne med kroppen hun er født med. Eller er det fordi det er midt i ferien for henne? Uansett: hurra for at også supermodeller har normale fine kropper med både hud og kjøtt utepå skjelettet.
UllaG Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Je, her så hun faktisk normal ut. Men tror man hun er i samme form neste gang man ser henne i et glossy magasin...?!
Gjest Skorpan Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Nei, tror ikke det. Og det er jo kjempesynd!! Her er hun jo fin, og noe vi andre jenter kan forholde oss til (i mer eller mindre grad).
mysan Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Nå blir jo Frk Moss eldre med åra hun også da, og selv om man er radmager som 19-åring så hender det at det går over i 30-årsalderen, og særlig hvis man får barn også... Ellers bør man kanskje ikke glemme at disse glossy bildene i ukebladene er retusherte så det holder. De strekker ut bena, de fjerner bredde både her og derfra, skyggelegger, fjerner skygge osv... De bildene skal man IKKE sammenligne seg med.
UllaG Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Du har rett i at man ikke skal sammenligne seg med de man ser bilder av i blader, men vi er jo jenter og jeg tror det ligger i vår natur å sammligne oss med andre jenter. Dette livet, det skal ikke være lett :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 Det hjelper jo at nhun har brunfarge på kroppen, da ser man sunnere ut. Dessuten er hun over 30 og da legger man lettere på seg. :-) Moderator: De fleste tråder som handler om "kultur" som legges ut her i "Generell debatt" blir gjerne flyttet til "Kultur" med en gang dersom det blir postet her. Derfor bør vel denne tråden her om kroppsdiskusjon flyttet til "Kropp og helse"?!
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 16. juli 2008 #7 Skrevet 16. juli 2008 Synes hun var slapp i fisken, nesten litt småfeit. Også den føflekken på puppen da. Nææh :kaffe:
Gjest Bolledeig Skrevet 16. juli 2008 #8 Skrevet 16. juli 2008 (endret) Jeg vurderer denne tråden som at den ikke passer helt inn i kropp- og helse-forumet siden det kun er diskusjon rundt utseende til en enkeltperson, og lar denne stå i generell debatt siden jeg ikke ser noe annet forum den skulle passe bedre i. Bolledeig - mod Endret 16. juli 2008 av Bolledeig
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #9 Skrevet 18. juli 2008 Når hun er en av verdens beste betalte modeller, så er det vel naturlig at hun har en ok kropp?
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2008 #12 Skrevet 20. juli 2008 Jeg vurderer denne tråden som at den ikke passer helt inn i kropp- og helse-forumet siden det kun er diskusjon rundt utseende til en enkeltperson, og lar denne stå i generell debatt siden jeg ikke ser noe annet forum den skulle passe bedre i. Bolledeig - mod Ok, høres greit og fornuftig ut det, og det er tross alt forumet selv som bestemmer. Samtidig vil vel dette da kanskje innebære at dersom noen starter en tråd i "Generell Debatt" om hårsveisen til avdøde Kjell Bækkelund, så vil den få bli på Generell debatt og ikke flyttes til "kultur".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå