Sofia1 Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Far, forlover, brudepiker? Eller alene? Jeg ville hatt kun meg og forlover. Ser for meg at pappa muligens kjører bilen. Brudepiker tror jeg det ville vært litt mye styr med oppi alle nervene men det kommer jo an på alderen på brudepikene og hvor stor bil du har. Vil vel unngå at kjolen blir skitten eller krøllete underveis til kirken..?
Gjest kitt Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Forlover kjører bilen, så det blir bare oss 2. Vi må kjøre 3 mil for å komme til frisøren, så hadde nå vært litt kjedelig for pappa å vært med. Tar jo en del en timer å pynte seg også. Litt godt å bare være oss to før bryllupet, for hun er flink til å roe meg ned
Blid Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Far, forlover, brudepiker? Eller alene? Jeg hadde pappa, forlover og datteren min. Vi jentene hadde vært hos frisøren sammen hele dagen, og da syntes jeg det var fint om vi kunne kjøre sammen til kirken. Det var også veldig koselig å ha pappa med, for å roe nervene hans.
Malama Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Vi hadde ikke brudepiker, og pappa var sjåfør for dagen, så ja, det var meg, forlover og altså sånnsett pappa da
Gjest Tip Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Brudgom og hans forlover kommer til frisøren og henter min forlover. Jeg blir deretter hentet av pappa. Jeg skal jo gå opp kirkegulvet med far.
angara Skrevet 18. august 2008 #7 Skrevet 18. august 2008 Skal ikke til frisør- har noen venninner som har sagt de vil hjelpe med hår og sminke. Vi drar til hotellet der jeg og min kjære skal tilbringe bryllupsnatten, tar med litt sjampis, og alle pynter seg der. Ser for meg at det blir VELDIG koselig, veldig mye jenteprat Vielsen er heldigvis ganske sent på ettermiddagen, så vi har tid til slikt. Har ikke tenkt på hvordan vi kommer oss til kirka, tar bare 7-8 min å gå fra hotellet, men jeg ser for meg at i allefall jeg blir hentet av en av foreldrene mine. Tar seg sikkert ikke ut for en bruyd å trave gjennom sentrum slik...
mia83 Skrevet 18. august 2008 #8 Skrevet 18. august 2008 Det var meg og mine to forlovere og sønnen min, ettersom han fulgte meg opp kirkegulvet. (Min far er død)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå