Gjest jentepusen Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Hei Har selv gått på kurs i Kr.sand, et begynner og et lite kurs i tilegg. Jeg ble fort betatt av dansen og syntes det er kjempegøy! Siden det ikke var noe videre kurs i vår/sommer har jeg holdt vedlike det jeg har lært ved å danse hjemme foran speilen. Internett har vært til stor hjelp, da jeg har kunne lært flere bevegelser. Dette gja meg selvtillit til å tilby å gjøre en opptreden på en sommersammenkomst på jobb!!!! Nå har jeg nesten fått i gang en hel koreografi og mangler bare littegrann inn i mellom. Spørsmålet er: Er det noen der ute som kan komme med råd og tips? Gjerne noen som bor i Kr.sand området
Gjest Nelle gjest Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Hei Har selv gått på kurs i Kr.sand, et begynner og et lite kurs i tilegg. Jeg ble fort betatt av dansen og syntes det er kjempegøy! Siden det ikke var noe videre kurs i vår/sommer har jeg holdt vedlike det jeg har lært ved å danse hjemme foran speilen. Internett har vært til stor hjelp, da jeg har kunne lært flere bevegelser. Dette gja meg selvtillit til å tilby å gjøre en opptreden på en sommersammenkomst på jobb!!!! Nå har jeg nesten fått i gang en hel koreografi og mangler bare littegrann inn i mellom. Spørsmålet er: Er det noen der ute som kan komme med råd og tips? Gjerne noen som bor i Kr.sand området Så gøy at du har oppdaget hvor supert det er med magedans! Det finnes flere instruksjonsdvd for nybegynnere. Jeg har ikke sett dem selv, men kjenner instruktørene godt og vet at de er både dyktige og seriøse. Sjekk ut Siri Ydstie og Helene Skaugen. Begge disse har instruksjonsdvd for nybegynnere - beregnet til hjemmebruk. http://www.oslomagedans.com/omInstrukt%C3%B8rene.htm http://www.helene.no/helene.html Klem fra Nelle
Gjest Raptuza Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Så gøy! Har og lyst å læra. Har ei venninne som er ganske flink, men ho er slutta. Og musikken er jo fantastisk! Elskar moderne orientalsk pop<3!!
Gjest jentepusen Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Nå er det bare en uke igjen til jeg skal opptre! Spennende, men jeg begynner å bli nervøs. Er nesten ferdig med koreografien.
Gjest jentepusen Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Da var det over og det gikk strålende! For dem som har lyst å se:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå