Gjest Gjest_Lilly_* Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Skal på telttur, og må derfor la hudpleien ta ferie i ei ukes tid. Tenkte å ta med en pakke våtservietter og en fuktighetskrem. Pluss solkrem såklart. Eller er det noen som har bedre forslag? Hvilken type våtservietter er eventuelt best?
Jean Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Ojoj vilken mardröm...tänk att inte få stå sina 1,5 timme i badrummet på morgonen.... Spontant är det TRE produkter du må ha med oavsett. Dessa är: 1. ett bra glykolsyreansiktsvatten och bomullrondeller att tvätta rent med ordentligt. 2. En fuktgivande lotion du har både dag och natt. 3. SOLSKYDD minst spf 40 då du kommer ha syror i huden utan att tvätta av dem. 4. Ögonkräm. MVH Jean
Elbereth Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Jeg er så lite avansert at jeg bruker kun rent vann og den vanlige fuktighetskremen min i sånne tilfeller
Gjest Elfrida Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Du har vel tilgang på vann i en eller annen form? Jeg ville tatt med en skummende rens og en fuktighetskrem. Jeg føler meg mye renere med litt vann i ansiktet enn bare sånne servietter.
Hilde Christina Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Synes servietter, fuktighetskrem + faktor hørtes bra ut jeg. Glo Minerals har jo våtservietter. Ikke prøvd dem selv, men merket er ihvertfall helt trygt Ville kanskje tatt med meg en liten flaske med toner også slik at du får balansert pH verdien i huden. Min hud freaker helt om jeg hopper over dette steget ihvertfall.
absinthia Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 Jeg tar bare med solkrem. Ellers så satser jeg på rent vann. Det funker helt fint. Nå skal det sies at dette gjelder om jeg skal på fjelltur e.l. Om det var festival jeg skulle telte på, så hadde jeg tatt med meg servietter med rensekrem, solkrem og mascara + våtservietter.
Gjest Magica de Spell Skrevet 15. juli 2008 #7 Skrevet 15. juli 2008 Pleier å fylle opp småflasker med det jeg trenger, men begrenser antall produkter. En flaske med renseprodukt, en liten flaske/tube med fuktighetskrem. Kjøpte reisesett fra Dermalogica for et par år siden, og fyller bare opp de flaskene før jeg skal på tur. Med litt lirking så får jeg fylt opp den lille tuben med ny fuktighetskrem også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå