Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lena_*
Skrevet

Jeg synes det er vanskelig å finne en god shampo og balsam, hvilket merke bruker dere?? Og er det veldig stor forskjell på de man kjøper hos frisør og hos dagligvare, foruten prisen??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg synes det er vanskelig å finne en god shampo og balsam, hvilket merke bruker dere?? Og er det veldig stor forskjell på de man kjøper hos frisør og hos dagligvare, foruten prisen??

Jeg har ikke noe merke å anbefale, siden jeg fortsatt leter etter den perfekte shampo og balsam... Men har prøvd forskjellige fra både frisør og dagligvare, og synes dagligvare-shampo er minst like bra som frisør-shampo:)

Skrevet

Apotek!

En av de beste shampoene for mitt hår er faktisk SebaMed sin. Fås kjøpt på apoteket. Håret blir rent uten at jeg ender med tørr og kløende hodebunn. Samtidig lukter shampoen godt (og mildt).

Frisørshampoer blir fort for sterke for meg så da ender jeg gjerne med tørr, kløende og flassende hodebunn igjen.

Skrevet

Jeg bruker Redken Extreme. Kan ikke sammenlignes med dagligvare-produkter, engang. Alternativt, ville jeg brukt mild jojoba-shampo fra helsekosten.

Aldri, aldri Pantene, og de der.

Gjest Raptuza
Skrevet

Tåler heller ikkje andre enn frisørshampo og balsam.

Gjest Oxford
Skrevet

Jeg trives best med shampo og balsam fra Elvital, enkelt og greit. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker bare shampo og balsam kjøpt i dagligvare. Jeg bruker den gule fra Elvital.

Jeg har veldig tykt hår, som når meg til nedpå lårene. Det er glansfult og sunt, og jeg får til stadighet komplimenter for det. Så jeg ser overhodet ikke vitsen med å kjøpe shampoer hos frisør til 200 kr flasken. Mitt hår og hode trives utmerket med "billigmerkene", og har gjort det i alle år.

Gjest Gjest
Skrevet
Apotek!

En av de beste shampoene for mitt hår er faktisk SebaMed sin. Fås kjøpt på apoteket. Håret blir rent uten at jeg ender med tørr og kløende hodebunn. Samtidig lukter shampoen godt (og mildt).

Frisørshampoer blir fort for sterke for meg så da ender jeg gjerne med tørr, kløende og flassende hodebunn igjen.

Redken får du kjøpt på Nille (eller vare det en annen lavpriskjede), til en meget lavere pris. Mange vil mene at DA blir produktet straks dårligere, men det er samme produktet.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg bruker bare shampo og balsam kjøpt i dagligvare. Jeg bruker den gule fra Elvital.

Jeg bruker også denne og er kjempefornøyd.

Har prøvd utallige frisørmerker, men håret mitt har ikke blitt noe bedre av produktene, så ser ingen grunn til å kaste bort masse penger på dette.

Skrevet

Det har nettopp gått en slik diskusjon her inne, og folk er visst veldig uenige om hva som er bra og ikke ;)

Jeg foretrekker frisørprodukter...

Gjest Lacuna
Skrevet

Jeg har hodebunn som ikke tåler alt, og det er ikke alltid prisen som avgjør. Jeg får vonde kuler av shampo og balsam fra Redken, og det samme av Elvital, mens jeg tåler Kerastase og Matrix, for eksempel.

Jeg har ganske kort hår som jeg farger ofte, men jeg klipper det også ofte, så hvis jeg hadde tålt billigprodukter bedre, skulle jeg gjerne brukt dem. Når det gjelder simple stylingprodukter som hårspray og skum ser jeg ut til å tåle det aller meste, merkelig nok.

Skrevet

Redken soft. Bruker bare frisørshampoo. Liker også Kerastese - normalt hår, og bed hair.

Hamstrer når jeg er i utlandet. Sist jeg var i USA kjøpte jeg en bærepose Redken, samme pris som butikk shampoo i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...