Gå til innhold

Noen som vet når det er høst ferie for våre barn?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

det er så dyrt nå i felles ferien

Videoannonse
Annonse
Gjest Phoenix
Skrevet

Det skal stå på din kommunes nettsider, tror det ligger skolerute ute overalt.

Er ofte litt dyrere i høstferien også, selv planlegger jeg å reise utenom denne, men jeg har ikke barn da.

Pleier vel heller ikke være noe problem å få fri en uke for ungene utenom ferie

Gjest Gjest
Skrevet
Det skal stå på din kommunes nettsider, tror det ligger skolerute ute overalt.

Er ofte litt dyrere i høstferien også, selv planlegger jeg å reise utenom denne, men jeg har ikke barn da.

Pleier vel heller ikke være noe problem å få fri en uke for ungene utenom ferie

Tja, har hørt at det ikke er så populært..

Gjest Snart 42
Skrevet

Der jeg bor (Østlandet) er det alltid uke 40. Vet at det andre steder i landet er uke 41. Høstferien er spredd over to uker for at ikke alle skal dra på ferie samtidig. Søk på skolerute og kommunenavn (evt. skolens navn) på google.no så vil du helt sikkert finne riktig skolerute - bl.a. på hjemmesiden til skolen der ungene dine går (i tillegg til kommunens nettside som nevnt ovenfor). MEN; sydenturer er ikke noe billigere i høstferien enn i fellesferien - alle skoleferier er høysesong med priser deretter.

Gjest Snart 42
Skrevet
Der jeg bor (Østlandet) er det alltid uke 40. Vet at det andre steder i landet er uke 41. Høstferien er spredd over to uker for at ikke alle skal dra på ferie samtidig. Søk på skolerute og kommunenavn (evt. skolens navn) på google.no så vil du helt sikkert finne riktig skolerute - bl.a. på hjemmesiden til skolen der ungene dine går (i tillegg til kommunens nettside som nevnt ovenfor). MEN; sydenturer er ikke noe billigere i høstferien enn i fellesferien - alle skoleferier er høysesong med priser deretter.
Gjest Snart 42
Skrevet

Ble litt kål her :kjefte: !! Jeg skulle korrigere meg selv ved å legge inn "noen" foran "andre steder i landet", men det ble visst et helt nytt innlegg!! Kløna! Poenget var altså at det kunne se ut som om alle andre steder enn Østlandet hadde uke 41, men det er det ikke - noen steder i landet har uke 40, andre 41.

Skrevet

I bergen er høstferien fra 26 september til 5 oktober. Har selv bestilt sydentur da...;)

Skrevet

Her er det høstferie i uke 41.

Du kan jo ta en telefon til kommunen hvis det ikke står noe på nettsidene deres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...