Gjest Kake-brura Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Hei! Noen som vet om flinke konditorer som tar på seg å lage ei 4-etg bryllupskake? Helst mellom Steinkjer og Trondheim. Vi har ikke funnet noen ennå.. Og bryllupet er om 1 mnd
Gjest Kake-brura Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Nei, de ville ikke lage den. Heller ikke Holm bakeri på Stjørdal
Chica Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Var det noe spesielt med kaken siden de ikke ville lage den? Har sett flere fire-etasjers kaker derfra...
Gjest Kake-brura Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Var det noe spesielt med kaken siden de ikke ville lage den? Har sett flere fire-etasjers kaker derfra... Den består av både kvadrat-formet og sirkel-formet kaker
Gjest Gjest_Maye_* Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 Hei Kakebrura. Kan du ikke registrere deg, så kan jeg sende deg en PM? Maye
Chica Skrevet 15. juli 2008 #7 Skrevet 15. juli 2008 Den består av både kvadrat-formet og sirkel-formet kaker Spørs om de bare har stativ til runde kaker, er bare det jeg har sett iallfall. Finner du sånn stativ du vil ha billig på ebay kan du jo kjøpe stativ der og bestille kaker hvor som helst.
Kake-brura Skrevet 15. juli 2008 #8 Skrevet 15. juli 2008 Hei Kakebrura. Kan du ikke registrere deg, så kan jeg sende deg en PM? Maye Nå har jeg registrert meg
MrsG Skrevet 16. juli 2008 #9 Skrevet 16. juli 2008 rart de ikke VIL lage kaken da.. hmm.. men ta det rolig... vi bestile kaka vår 3 dager før bryllupet vi 5 etasjer! hehe
Gjest Gjest_Brud_* Skrevet 16. juli 2008 #10 Skrevet 16. juli 2008 rart de ikke VIL lage kaken da.. hmm.. Vi bestilte og fikk en 4 etg kake fra Johnsen bakeri på Stjørdal. Vil tro problemet består i at de ikke har stativ som takler både runde og firkantede kaker. MÅ dere ha det da, kan dere ikke ta fire etg med runde kaker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå