Gå til innhold

Jeg ringer...

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hvis noen dere (tror dere) har noe på gang med sier de skal ringe og avtale ny date, hvor lang tid tar det før dere regner med det ikke blir noe av? Er det håp etter 14 dager? Eller vil en som er interessert gi lyd fra seg før :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært borte i at noen ringer og avtaler over 14 dager etter, men det var en mann som ikke bodde på samme sted sommeg.

Enten så ringer han, eller så ringer han ikke. Ikke sitt ved telefonen og vent eller sett av tid uten at du vet noe. Slapp av og gjør dine egne greier! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten så ringer han, eller så ringer han ikke. Ikke sitt ved telefonen og vent eller sett av tid uten at du vet noe. Slapp av og gjør dine egne greier! :)

Enig i dette!!

Min erfaring er nok at han ikke ringer... Ergo, du har derfor ingenting å tape på å ringe du, eller sende mld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann30
Enig i dette!!

Min erfaring er nok at han ikke ringer... Ergo, du har derfor ingenting å tape på å ringe du, eller sende mld..

Det er tvilsomt at han ringer. Og det er fordi han ikke er interessert. Ikke plag guttungen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady
Hvis noen dere (tror dere) har noe på gang med sier de skal ringe og avtale ny date, hvor lang tid tar det før dere regner med det ikke blir noe av? Er det håp etter 14 dager? Eller vil en som er interessert gi lyd fra seg før :gjeiper:

Hmm, etter så lang tid tror jeg håp er borte.. Har selv sittet i flere uker å ventet, og er bare kjipt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Det er tvilsomt at han ringer. Og det er fordi han ikke er interessert. Ikke plag guttungen!

SIGNERER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en mann er interessert så slipper en å lure på slikt..

ja, han hadde nok ringt etter 2-4 dager ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Bobby_*

Norske menn ER fabelaktig passive!

Bare ring, du - da slipper du å lure noe mer.

Men fortell oss hvordan det gikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...