Gjest Bloom Skrevet 4. september 2008 #441 Del Skrevet 4. september 2008 Ok, då skal eg koka den ilag med middagen i morgon Forresten, eg fekk ikkje pin!!! Eg fekk berre eit fargerikt etui Var det Moon Cup du kjøpte også? Eller Diva? Ja det kan du gjøre, poteter og menskopp- fin match Hva?! Ingen pin? Værste jeg har hørt.. Jeg kjøpte Diva, med blomstrende Diva pin og fargerikt pose etui! Nå kan du angre for at du ikke bestilte Diva.. Da hadde du altså fått med denne kule pinen itilegg til pose etui!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 5. september 2008 #442 Del Skrevet 5. september 2008 I agree Så den kan kokast? Den vert ikkje øydelagt av varmen? Neida ikke blitt det :gjeiper: Åsså kjøpte jeg en billig billig gryte på ikea som jeg kun bruker til mooncupen mannen gjekk ikke med på å koke den i samme gryte som maten Eg fekk heler ikke den pinen??? Bestilte fra samme plass som bloom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beast Skrevet 5. september 2008 #443 Del Skrevet 5. september 2008 Man får ikke pin med Mooncup. Det er Divacup som gir dem ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 5. september 2008 #444 Del Skrevet 5. september 2008 Neida ikke blitt det :gjeiper: Åsså kjøpte jeg en billig billig gryte på ikea som jeg kun bruker til mooncupen mannen gjekk ikke med på å koke den i samme gryte som maten Meg: "..også må jeg koke den da!" T: "I hvilken gryte da????" Meg: ".... eh, den vanlige?" Så blir vel tur til Ikea på meg også. Hjalp ikke å legge ut i det vide og brede om desinfiserende middel og at bakterier dør ved kokepunktet :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane F. Skrevet 5. september 2008 #445 Del Skrevet 5. september 2008 hehe.. jeg gjør det uten at han vet det:P så mine kaseroller koker mooncup:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 5. september 2008 #446 Del Skrevet 5. september 2008 hehe.. jeg gjør det uten at han vet det:P så mine kaseroller koker mooncup:P Lurt Det man ikke vet har man ikke vondt av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest karilr Skrevet 5. september 2008 #447 Del Skrevet 5. september 2008 jeg fikk nettopp min moon cup og prøvde å sette den inn i går for å øve meg til det virkelig gjelder. og det gikk så fint og over all forventning! brukte en brettemetode jeg så beskrevet med bilder på nettet og skal prøve meg på skriftlig forklaring: brett litt av kanten halvveis ned. så tar man høyre hjørne på kanten og bretter helt ned mot bunnen av moon cupen. så klemmer man til nederst på månekoppen. og nå blir den så smal og lett å sette inn må si jeg setter fram til at mensen skal komme snart- lurer på og håper den er tett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2008 #448 Del Skrevet 5. september 2008 jeg fikk nettopp min moon cup og prøvde å sette den inn i går for å øve meg til det virkelig gjelder. og det gikk så fint og over all forventning! brukte en brettemetode jeg så beskrevet med bilder på nettet og skal prøve meg på skriftlig forklaring: brett litt av kanten halvveis ned. så tar man høyre hjørne på kanten og bretter helt ned mot bunnen av moon cupen. så klemmer man til nederst på månekoppen. og nå blir den så smal og lett å sette inn må si jeg setter fram til at mensen skal komme snart- lurer på og håper den er tett. Må innrømme at jeg ikke helt klarte å se for meg det der. Har du link til bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 5. september 2008 #449 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Ja det kan du gjøre, poteter og menskopp- fin match Hva?! Ingen pin? Værste jeg har hørt.. Jeg kjøpte Diva, med blomstrende Diva pin og fargerikt pose etui! Nå kan du angre for at du ikke bestilte Diva.. Da hadde du altså fått med denne kule pinen itilegg til pose etui!! Slår to fluger i ein smekk ved å koka den ilag med Fjordlanden Nope, ingen pinnepinn! Eg tenkte eg skulle kjøpe den same som deg, men så har eg altså bestilt månekoppen!!? Hmm, eg trudde eg tok Divaen Er koppen din finare enn min også...? Eg fekk etui!! Men mitt var litt meir multifarga enn ditt Har du testa din? Takk for bilete forresten Fiiiint etui OG pin Neida ikke blitt det :gjeiper: Åsså kjøpte jeg en billig billig gryte på ikea som jeg kun bruker til mooncupen mannen gjekk ikke med på å koke den i samme gryte som maten Eg fekk heler ikke den pinen??? Bestilte fra samme plass som bloom Sambo var også ekstremt skeptisk til at den skal kokast i matgrytene. Trur faktisk eg må kjøpe ei "månegryte". Eigentleg stussa eg litt over dette, sidan han faktisk tek ei doktargrad innan naturfag og veit at alt av månekopp-basseluskar døyr etter litt koking. Men nope...ikkje aktuelt Hmm, er eg sååå ekkel altså...? :klø: Meg: "..også må jeg koke den da!" T: "I hvilken gryte da????" Meg: ".... eh, den vanlige?" Så blir vel tur til Ikea på meg også. Hjalp ikke å legge ut i det vide og brede om desinfiserende middel og at bakterier dør ved kokepunktet :gjeiper: hehe.. jeg gjør det uten at han vet det:P så mine kaseroller koker mooncup:P Skal me alle følgje Jane F. sitt eksempel? Kan gjerast i nattens mulm og mørke Endret 5. september 2008 av Årolilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 5. september 2008 #450 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg og må prøve! Men er enda ganske usikker på hvilken jeg skal ta.. Mooncup,diva eller what not :klø: Kjem an på kor lyst du har på ein pin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloom Skrevet 5. september 2008 #451 Del Skrevet 5. september 2008 Slår to fluger i ein smekk ved å koka den ilag med Fjordlanden Nope, ingen pinnepinn! Eg tenkte eg skulle kjøpe den same som deg, men så har eg altså bestilt månekoppen!!? Hmm, eg trudde eg tok Divaen Er koppen din finare enn min også...? Eg fekk etui!! Men mitt var litt meir multifarga enn ditt Har du testa din? Takk for bilete forresten Fiiiint etui OG pin Hmm det vet jeg ikke, den er helt "vanlig" blank.Men det står Diva på den da.. Ja har prøvd den idag faktisk!! Er første dagen av uka, så kommer veeeldig lite- men det gikk bra å sykle, trene og svømme!.Den bestod testen med glans! Så imorgen skal jeg på hyttetur, så vi får se hvordan jeg løser den situasjonen.. Har du fått prøvd din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloom Skrevet 5. september 2008 #452 Del Skrevet 5. september 2008 Kjem an på kor lyst du har på ein pin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 5. september 2008 #453 Del Skrevet 5. september 2008 Hmm det vet jeg ikke, den er helt "vanlig" blank.Men det står Diva på den da.. Ja har prøvd den idag faktisk!! Er første dagen av uka, så kommer veeeldig lite- men det gikk bra å sykle, trene og svømme!.Den bestod testen med glans! Så imorgen skal jeg på hyttetur, så vi får se hvordan jeg løser den situasjonen.. Har du fått prøvd din? Så flott at utprøvinga gjekk så fint og at du kunne gjere så mykje utan å kjenne ubehag! Sjølv får eg ikkje den hersens månen inn Har prøvd to gongar idag, men må berre gi opp Ser ikkje at eg kjem til å verte nokon proff "innførar" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloom Skrevet 5. september 2008 #454 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Så flott at utprøvinga gjekk så fint og at du kunne gjere så mykje utan å kjenne ubehag! Sjølv får eg ikkje den hersens månen inn Har prøvd to gongar idag, men må berre gi opp Ser ikkje at eg kjem til å verte nokon proff "innførar" Så kjedelig da! Du har riktig str eller? Har du forresten sett på noen av tipsene som er linket i en av de 23 sidene i denne tråden her? :gjeiper: Første gangen jeg prøvde min så hadde jeg ikke mensen, og da var det litt ubehagelig og rart- men nå når jeg har det funker det mye bedre. Kanskje du må vente til det er riktig dag? Endret 5. september 2008 av Bloom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 5. september 2008 #455 Del Skrevet 5. september 2008 Så kjedelig da! Du har riktig str eller? Har du forresten sett på noen av tipsene som er linket i en av de 23 sidene i denne tråden her? :gjeiper: Første gangen jeg prøvde min så hadde jeg ikke mensen, og da var det litt ubehagelig og rart- men nå når jeg har det funker det mye bedre. Kanskje du må vente til det er riktig dag? Ja, det er den der B-størrelsen. Eg tenkte kanskje teste ut den brettemetoden som er anbefalt oppom her Korleis brettings brukar du? Det burde vere rett dag, har nemleg besøk av Tante Raud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloom Skrevet 5. september 2008 #456 Del Skrevet 5. september 2008 Ja, det er den der B-størrelsen. Eg tenkte kanskje teste ut den brettemetoden som er anbefalt oppom her Korleis brettings brukar du? Det burde vere rett dag, har nemleg besøk av Tante Raud Åja, hehe da er det jo ikke noen grunn til at det ikke skal funke! Jeg bruker den som heter Punch-Down Fold fra denne siden her. Var den som funka for meg uten at jeg egentlig fulgte denne oppskriften, men bare prøvde meg frem med litt bøy og tøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 5. september 2008 #457 Del Skrevet 5. september 2008 Åja, hehe da er det jo ikke noen grunn til at det ikke skal funke! Jeg bruker den som heter Punch-Down Fold fra denne siden her. Var den som funka for meg uten at jeg egentlig fulgte denne oppskriften, men bare prøvde meg frem med litt bøy og tøy! Hjææælp, eg fekk det til... Men eg er usikker på om eg greidde å få den bretta ut skikkeleg. Kan den verkeleg ikkje forsvinne langt oppi hutaheita? Den heldt seg slik at ein lett får tak i den igjen uansett kva ein gjer? Sykling osv? Takk for "oppskrifta", Bloom Eg trur det var brettinga som gjorde susen, men hugsar ikkje kva slags brett det vart til slutt No gjenstår det snart å få den ut igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 5. september 2008 #458 Del Skrevet 5. september 2008 Ja det kan du gjøre, poteter og menskopp- fin match Hva?! Ingen pin? Værste jeg har hørt.. Jeg kjøpte Diva, med blomstrende Diva pin og fargerikt pose etui! Nå kan du angre for at du ikke bestilte Diva.. Da hadde du altså fått med denne kule pinen itilegg til pose etui!! Hehe, sånn lekker pin og pose fikk jeg med min også Årolilja: Flott om du fikk det til med en annen bretteteknikk da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 5. september 2008 #459 Del Skrevet 5. september 2008 Hehe, sånn lekker pin og pose fikk jeg med min også Årolilja: Flott om du fikk det til med en annen bretteteknikk da! Irriterar meg litt at posen var finare på Diva Cupen og at ein også fekk ein pin Ja, eg vart litt glad når det endeleg gjekk. Men er så usikker på om den bretta seg ut. Må innrømme at eg ikkje heilt veit korleis dette vakuumet skal vere. Når eg set på plass koppen, skal eg sleppe ut vakuumet, då? :klø: Eg fekk ikkje til å få ein fing på sida av koppen... Er det nokon som har fått det til som kan forklare litt detaljert kva ein gjer frå ein har fått den inn til ein har fått den på plass. Korleis brette den skikkeleg ut og kva gjer ein med vakuumet...? Sikkert dumme spørsmål, men eg stiller dei fordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 5. september 2008 #460 Del Skrevet 5. september 2008 Kan koppen forresten suga seg oppover, slik at ein ikkje får tak i den igjen? Eg kjem aldri til å tørre og klippe av denne stilken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå