Saeria Skrevet 24. august 2008 #401 Del Skrevet 24. august 2008 Herrefred så mange vi er som har blitt overtalt til dette. Ikke det at jeg angrer, for det gjør jeg IKKE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 24. august 2008 #402 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Hehe, i dag var det tid for nytt forsøk og denne gangen fingra jeg en del mer med den. Og kjente da at den ikke hadde folda seg skikkelig ut, men det ordna jeg kjapt. Og da fungerte den finfint! Jeg stoler ikke 100% på den ennå, men hittil i dag har det gått veldig bra og det er så fantastisk at den ikke kjennes. Men jeg har klipt bort alt som minner om stilk for den var bare til irritasjon og rillene holder i massevis for min del når den skal ut. Endret 24. august 2008 av Strix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 24. august 2008 #403 Del Skrevet 24. august 2008 Nå kommer mensen hvert øyeblikk.... ÆÆÆÆ, gledgrue seg masse! Mulig jeg kommer med mange desperate rop her inne, vi får se vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spiralen Skrevet 25. august 2008 #404 Del Skrevet 25. august 2008 Hva med kobberspiral og menskopp? ingen som har erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest virvelvind Skrevet 25. august 2008 #405 Del Skrevet 25. august 2008 Dette har sikkert blitt spurt om før, men jeg stusser litt på hvor langt inn den skal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane F. Skrevet 25. august 2008 #406 Del Skrevet 25. august 2008 Nå har jeg fått det til Og ingen lekasjer i dag Var til og med på jobb. Klippet av hele stilken, men dere skulle sett ansiktsuttrykket på meg da jeg skull prøve å ta den ut i dag mårres. Fikk jo ikke tak på den i det heletatt. Holdt sikkert på i 10 min men til slutt fikk jeg det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 26. august 2008 #407 Del Skrevet 26. august 2008 Dette har sikkert blitt spurt om før, men jeg stusser litt på hvor langt inn den skal? Bare rett innenfor. Min stilk stakk utenfor før jeg klippet den litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 26. august 2008 #408 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) OOOO and I love my mooncup! Første dag med mens i dag, ikke mye blod, men funket som bare rakkern'. Blir nok mer test i morgen, da er det sikkert mer blod også (jøye meg egentlig, så åpne vi blir på et sånt forum.. blod meg her og gørr meg der ) Blir så bra å sove med den, det er nesten det beste, slippe bind om natten O LYKKE!!! edit:skriveleif Endret 26. august 2008 av lucy d-.-b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 26. august 2008 #409 Del Skrevet 26. august 2008 Nå har jeg brukt Divacupen min i 3 dager hittil og det går veldig bra Men jeg må sjekke og kjenne etter at den er skikkelig utfoldet for det skjer ikke helt av seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 26. august 2008 #410 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg måtte bruke bind først natta jeg hadde mensen, men det ble jo uansett mye mindre i bindet, så da ble det jo i hvertfall mye tryggere mot lekkasje på natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2008 #411 Del Skrevet 27. august 2008 Her er det jo hallaluja-stemning! Vel...kan vel godt si dette gikk fra skepsis til full overbevisning. Men jeg lurer på hvem av de jeg skal bestille??? De er vel kanskje ganske like alle sammen, men klarer ikke bestemme meg for hvem. Dere som har allerede, spiller det noen trille tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hjelp :-/ Skrevet 27. august 2008 #412 Del Skrevet 27. august 2008 Spør igjen jeg... Noen som må "presse" ekstra når de skal tisse og har Divacupen på plass? Jeg på presse litt, får i tillegg ujevn stråle. I tillegg så lekker divacupen bittelitt hele tiden. Jeg får den greit på plass, kjenner at den folder seg ut, og den ligger rett innenfor skjedeåpningen.. Ideas? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest78 Skrevet 27. august 2008 #413 Del Skrevet 27. august 2008 Her er det jo hallaluja-stemning! Vel...kan vel godt si dette gikk fra skepsis til full overbevisning. Men jeg lurer på hvem av de jeg skal bestille??? De er vel kanskje ganske like alle sammen, men klarer ikke bestemme meg for hvem. Dere som har allerede, spiller det noen trille tror dere? Det spiller jo rolle, men så vidt jeg vet er den eneste forskjellen at det er forskjellige størrelser på de ulike typene. Så jeg måtte bestille en ekstra fordi jeg ikke var fornøyd med den første. Problemet er at det er omtrent umulig å vite akkurat hvilken størrelse du skal ha før du har prøvd. Men hvis du tror du trenger veldig liten størrelse anbefaler altså jeg den minste til ladycup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beast Skrevet 27. august 2008 #414 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Spør igjen jeg... Noen som må "presse" ekstra når de skal tisse og har Divacupen på plass? Jeg på presse litt, får i tillegg ujevn stråle. I tillegg så lekker divacupen bittelitt hele tiden. Jeg får den greit på plass, kjenner at den folder seg ut, og den ligger rett innenfor skjedeåpningen.. Ideas? Det har nok med at når du presser, så presser du koppen nedover i skjeden og dermed nærmere urinrøret. Dersom det skjer kan det være en ide å enten presse koppen litt tilbake før du setter igang, eller å ta den ut dersom du synes det blir for ille. Endret 27. august 2008 av Beast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest78 Skrevet 27. august 2008 #415 Del Skrevet 27. august 2008 Spør igjen jeg... Noen som må "presse" ekstra når de skal tisse og har Divacupen på plass? Jeg på presse litt, får i tillegg ujevn stråle. I tillegg så lekker divacupen bittelitt hele tiden. Jeg får den greit på plass, kjenner at den folder seg ut, og den ligger rett innenfor skjedeåpningen.. Ideas? Jeg har ikke hatt problemer med dette, det høres jo ut som den presser på urinrøret. Vanskelig å si hvorfor, enten feil plassering, for langt inn eller ut, eller feil størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
California Skrevet 27. august 2008 #416 Del Skrevet 27. august 2008 For en merkelig tråd!!! Haha. På side 1 var jeg lettere sjokkert, på side 3 var jeg skeptisk, men på side 10 hadde jeg blitt overbevist! På side 18 hadde jeg, etter mye research for den perfekte menskopp (ugh, ok, ikke helt vant til det ordet ennå!) bestemt meg for å bestille MoonCup (UK versjonen - under min lille research fant jeg ut at to ulike firmaer bruker samme navn). Bestilte min fra Bodykind, og nå på side 21 har den ankommet! Fulgte med liten bomullspose samt en bruksanvisning med bl.a. norsk tekst. Dessverre ingen button (som dere Diva jenter), men det er kanskje like greit, haha. Ok, vel, da gjenstår det bare å prøve den ut, men enn så lenge virker den ganske myk og fleksibel, og ikke så fryktinngytende som jeg kanskje hadde trodd! Uansett, bra å høre at dere andre som har bestilt virker fornøyde. Dette er forresten kanskje første gangen jeg nærmest har gledet meg til å få mensen...(bortsett fra da jeg var 13 og gledet meg til å "bli voksen") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 27. august 2008 #417 Del Skrevet 27. august 2008 Plutselig en tanke som slo meg. Hvor stor andel av KG medlemmene bruker egentlig menskopp? Og hvor stor andel av de som bruker menskopp i Norge er KG medlemmer? Er de like vanlige ellers i befolkningen tro? Eller er det bare her vi har blitt frelst? Selv driver jeg jo også litt misjonsarbeid på fritiden for å spre det glade budskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 27. august 2008 #418 Del Skrevet 27. august 2008 Gjett hvem som mistet moon cupen sin i do????? Da hun var på restaurant.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2008 #419 Del Skrevet 27. august 2008 Gjett hvem som mistet moon cupen sin i do????? Da hun var på restaurant.. Au da... Hva gjørde du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2008 #420 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg mente selvfølgelig "gjorde"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå