rox Skrevet 21. desember 2008 #621 Del Skrevet 21. desember 2008 Hva med dette stedet? (http://nine.no/product_info.php?products_id=309) Erfaringer derfra? Kostet ca 350 kr med portoen.. Er jo fra norge så det virker litt tryggere ut. Jeg bestilte fra der! Og det var kjempegreit, fikk pakka etter ca 4 dager, og de hadde tilogmed sendt med en skikkelig god genser faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 3. januar 2009 #622 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg bestilte fra der! Og det var kjempegreit, fikk pakka etter ca 4 dager, og de hadde tilogmed sendt med en skikkelig god genser faktisk! Gensar?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Divaeier Skrevet 3. januar 2009 #623 Del Skrevet 3. januar 2009 Eneste jeg angrer på med menskoppen er at JEG IKKE FANT DEN FØR!!! Den er helt GENIAL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_missy_* Skrevet 6. januar 2009 #624 Del Skrevet 6. januar 2009 hei! jeg er en jente på 16 år.. aldri hatt sex, tror dere en mensenkopp hadde passet meg? at jeg hadde fått den på plass lissom? og jeg driver med hest så er i stallen og rir stort sett hver dag, er det noen som har erfaring med ridning og mensenkopp, eller har noen idee om hvordan det vil være..?? synes det høres utrolig smart ut :D tror jeg bestiller en. Jeg takler ikke å bruke bind og må bytte ob ganske ofte i starten og det er jeg lei av,, blir litt stressa. håper på svar... tusen takk på forhånd ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baloo Skrevet 6. januar 2009 #625 Del Skrevet 6. januar 2009 Det er verdt å prøve! Jeg anbefaler menskopp på det sterkeste, er så mye bedre! Jeg har dessverre ikke noe erfaring med ridning, men det er jo bare å prøve så finner du fort ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 11. januar 2009 #626 Del Skrevet 11. januar 2009 Har nettopp bestilt en divakopp jeg også. Gleder meg til å prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 11. januar 2009 #627 Del Skrevet 11. januar 2009 hei! jeg er en jente på 16 år.. aldri hatt sex, tror dere en mensenkopp hadde passet meg? at jeg hadde fått den på plass lissom? og jeg driver med hest så er i stallen og rir stort sett hver dag, er det noen som har erfaring med ridning og mensenkopp, eller har noen idee om hvordan det vil være..?? synes det høres utrolig smart ut :D tror jeg bestiller en. Jeg takler ikke å bruke bind og må bytte ob ganske ofte i starten og det er jeg lei av,, blir litt stressa. håper på svar... tusen takk på forhånd ^^, Du kan helt sikkert bruke det, men hvis du må bytte OB ofte, så må du tømme menskoppen ofte også. Jeg må tømme annenhver time første dagen, så det gjelder å være i nærheten av et toalett. Fra dag tre og utover tømmer jeg bare hver 12 time, så da er det lettvint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 11. januar 2009 #628 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg syns jeg fikk veldig økt mensmengde etter pilleslutt for 2 år siden, men jeg trenger ikke tømme koppen mer enn 2 ganger om dagen på første dagen, så da kan jeg ikke klage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 11. januar 2009 #629 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg syns jeg fikk veldig økt mensmengde etter pilleslutt for 2 år siden, men jeg trenger ikke tømme koppen mer enn 2 ganger om dagen på første dagen, så da kan jeg ikke klage! Nei, da synes jeg ikke du har det så ille. Jeg kan jo legge til at menskoppen min stort sett lekker når den er halvfull. Jeg må alltid tømme når den er fylt opp til den første linja der. Aner ikke hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest farge Skrevet 12. januar 2009 #630 Del Skrevet 12. januar 2009 hei! jeg er en jente på 16 år.. aldri hatt sex, tror dere en mensenkopp hadde passet meg? at jeg hadde fått den på plass lissom? og jeg driver med hest så er i stallen og rir stort sett hver dag, er det noen som har erfaring med ridning og mensenkopp, eller har noen idee om hvordan det vil være..?? synes det høres utrolig smart ut :D tror jeg bestiller en. Jeg takler ikke å bruke bind og må bytte ob ganske ofte i starten og det er jeg lei av,, blir litt stressa. håper på svar... tusen takk på forhånd ^^, De finnes i to str. small og større... men jeg må si at før jeg hadde hatt sex så fikk jeg ikke inn en av de minste tampongene engang. Og hadde slitt litt før jeg fikk barn og faktisk! Men det er jo bare å prøve. Den er super! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 14. januar 2009 #631 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg bestilte fra der! Og det var kjempegreit, fikk pakka etter ca 4 dager, og de hadde tilogmed sendt med en skikkelig god genser faktisk! Var det diskret forsendelse når du bestilte derifra,eller står det utenpå postpakken at det er Mooncup? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ærlig Skrevet 14. januar 2009 #632 Del Skrevet 14. januar 2009 Hurra, hurra! For en aller tiders tråd! Funderte for en uke siden å kjøpe en slik en, men så turte jeg ikke- fordi jeg ikke helt skjønte hvordan man kan tisse når man har den inni seg... Artig at så mange her inne bruker den! Så, ja...Hvordan får man tisset...? Sikkert et dumt spørsmål,men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 14. januar 2009 #633 Del Skrevet 14. januar 2009 Tja, koppen er inni skjeden, urinrøret ligger ute og litt lenger fremme, så det er ikke det minste problem. Ikke noe problem å tisse, som med en tampong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ærlig Skrevet 14. januar 2009 #634 Del Skrevet 14. januar 2009 Tja, koppen er inni skjeden, urinrøret ligger ute og litt lenger fremme, så det er ikke det minste problem. Ikke noe problem å tisse, som med en tampong. Takk for svar Men da et tillegg-spørsmål. En tampong er jo ganske så vanntrukken, for å si det slik. Ting går tvers igjennom, noe som ikke er tilfellet med en slik cup. Føler du/dere at dette med tissing av og til blir ekstra hemmende, fordi cupen sperrer for strålen? Eller sperrer den ikke i det hele tatt? Grunnen til at jeg spør er at hvis jeg er ekstremt tissatrengt, så føler jeg at selv en tampong sperrer litt. Og det er det værste jeg vet. Blir på sett og vis aldri ferdig med å tisse, når tampongen sperrer slik at det kommer lite av gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fugl Fønix Skrevet 14. januar 2009 #635 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg har prøvd!! Jeg prøvde da altså en Mooncup, og det var vooooooooondt. Prøvde den i noen måneder, men det ble ikke akkurat bedre. Også er det himla mye styr. Du kan liksom ikke være særlig diskre. Dersom du er på ett offentlig toalett foreksempel, og du har måtte tømme koppen inne på do, så kan du ikke akkurat gå ut til vaskene som deles av samtlige, skylle koppen, for så å gå inn igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 15. januar 2009 #636 Del Skrevet 15. januar 2009 Takk for svar Men da et tillegg-spørsmål. En tampong er jo ganske så vanntrukken, for å si det slik. Ting går tvers igjennom, noe som ikke er tilfellet med en slik cup. Føler du/dere at dette med tissing av og til blir ekstra hemmende, fordi cupen sperrer for strålen? Eller sperrer den ikke i det hele tatt? Grunnen til at jeg spør er at hvis jeg er ekstremt tissatrengt, så føler jeg at selv en tampong sperrer litt. Og det er det værste jeg vet. Blir på sett og vis aldri ferdig med å tisse, når tampongen sperrer slik at det kommer lite av gangen. Hmm, enten har du ikke så god oversikt over kvinnens anatomi eller så er det en følelse du har. En tampong stenger ikke for strålen når du tisser på noen måte. En kvinnes underliv her viser tydelig at det er god avstand på disse to åpningene og en tampong er ikke satt rett på plass om den hemmer strålen. Men det kan kanskje fysisk være vanskelig å slippe seg løs fordi en tenker at tampongen/koppen vild ette ut Men det er ikke særlig sannsynlig heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 15. januar 2009 #637 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg har prøvd!! Jeg prøvde da altså en Mooncup, og det var vooooooooondt. Prøvde den i noen måneder, men det ble ikke akkurat bedre. Også er det himla mye styr. Du kan liksom ikke være særlig diskre. Dersom du er på ett offentlig toalett foreksempel, og du har måtte tømme koppen inne på do, så kan du ikke akkurat gå ut til vaskene som deles av samtlige, skylle koppen, for så å gå inn igjen.. Uff, dumt at det var en så dårlig opplevelse. Kan jo hende det ikke passer for noen. For meg er koppen helt fantastisk og jeg skulle ønske jeg hadde oppdaget den for lenge, lenge siden! Men det er sant det med offentlig toalett, da må en huske på å bruke handicap-doen om en må bytte. Jeg bytter som regel bare 1-2 ganger i døgnet så det kommer neppe til å bli noe problem med det første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fugl Fønix Skrevet 15. januar 2009 #638 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg er ganske sikker på at alle kan finne en som kan passe for seg, men jeg var nok noe uheldig Men jeg har forelska meg i tampax da, så det er ikke noe stort savn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heritære Skrevet 2. februar 2009 #639 Del Skrevet 2. februar 2009 Kjøpte alvekoppen for 4-5 mnd siden, men har ikke fått prøvd den før nå av ulike årsaker. Men, kjære vene, ikke for å være for privat, men jeg hadde jo ikke sjans til å få denne koppen inn!! Jeg kjøpte den største siden jeg har født barn osv, men den er helt umulig for meg å bruke. Er det noen som vet om det er veldig stor forskjell på koppene? Vet ikke om det har noe hensikt å bytte til den som er mindre hvis det bare er snakk om en halv centimeter, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Frida_* Skrevet 2. februar 2009 #640 Del Skrevet 2. februar 2009 Kjøpte alvekoppen for 4-5 mnd siden, men har ikke fått prøvd den før nå av ulike årsaker. Men, kjære vene, ikke for å være for privat, men jeg hadde jo ikke sjans til å få denne koppen inn!! Jeg kjøpte den største siden jeg har født barn osv, men den er helt umulig for meg å bruke. Er det noen som vet om det er veldig stor forskjell på koppene? Vet ikke om det har noe hensikt å bytte til den som er mindre hvis det bare er snakk om en halv centimeter, Jeg lurer på det samme.Men skal den ikke brettes/foldes sammen før man setter den inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå