Gjest *Mim* Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Vi hadde bestemt oss for å spise på Lasseliten på Gjøvik - der pleier vi å få god mat! Men de har sommerferie, så jeg lurer på om noen har forslag til andre gode spisesteder på Gjøvik eller Lillehammer?
Gjest Purple Haze Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Gamletorvet Spiseri kan anbefales på et varmeste. Veldig god mat, hyggelige lokaler og god service. Ellers er det Big Horn i Gjøvik også. Men hvis dere ønsker litt mer eksklusiv mat, vil jeg gå for den førstnevnte.(Dette er i Gjøvik) Lillehammer får noen andre svare for:)
Gjest *Mim* Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Har hørt mye bra om Gamletorget, men det blir litt stivt for venninnetreff, tror jeg. Big Horn har jeg prøvd en gang, og det holdt lenge. Tror nok det blir Lillehammer på oss. Forslag...?
Gjest Purple Haze Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Jeg har hatt venninnetreff på Gamletorvet flere ganger, det har vært kjempetrivelig. Da fikk vi det innerste rommet helt for oss selv, med egen servitør som bare vartet opp oss. Herlig. *Sparker Lillehammer-ballen videre*
Kornblomst Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Jeg vil også anbefale Gamletorget Spiseri. Det må være en kjempefin plass for en venninnegjeng å være. Jeg har alltid fått reservert et rom som det er mulighet for å lukke igjen glassdørene hvis en ønsker å være mer privat. Flott restaurant og nydelig mat. Lasse Liten er jo også en fin plass, men det hjelper deg lite hvis de har stengt . Andre forslag: Big Horn Steak House: Har alltid fått veldig god mat og store porsjoner der. Egon Chaplin: Café og vinstue i 1. etasje. Diskotek, dans og bar i underetasjen.
Gjest antigartner Skrevet 17. juli 2008 #7 Skrevet 17. juli 2008 Jeg vet jeg er for sen nå, men kommer med etpar Lillehammer-tips likevel: En veldig god Lillehammer-restaurant er Paa Bordet. Der har de dessverre sommerstengt (!!) nå, men hvis du skal legge planer en annen gang også, så er det et hyggelig sted. De er litt på samme nivå som Gamletorget på Gjøvik. Jeg har også vært veldig fornøyd de gangene jeg har spist på Lundegården Bar og Brasserie på Lillehammer.
Gjest *Mim* Skrevet 17. juli 2008 #8 Skrevet 17. juli 2008 Paa bordet har jeg hørt mye bra om, vi har absolutt planer om å dra dit. Gamletorget må nok også besøkes. Hvor ligger Lundegården? Og har noen prøvd den restauranten som heter Tapas?
Gjest antigartner Skrevet 17. juli 2008 #9 Skrevet 17. juli 2008 Jeg har ikke spist på Tapas, men takker for tipset! Lundegården ligger i Storgata, like nord for der gågata slutter. De har hjemmeside her. Paa bordet har forresten denne hjemmesiden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå