Gå til innhold

Enkelt spørsmål til dere alle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørsmål: Hva er det som får en svigermor til å fortelle sin svigerdatter om da hun gikk inn på do for å tisse når sønnen var 14 år gammel, så hun penisen hans og var forundret over hvor mye den hadde "utviklet seg" de siste årene?? Off, blir helt uvel av å se på svigermor nå. Blir kvalm rett og slett. Hva får svigermor til å si dette til meg? Og hva foregår i hodet på mødre som gjør sånt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vil svare??? Dette er noe jeg bare ikke klarer å forstå.

Skrevet

Det der handler om individspesfikke særheter, ikke noe med svigermødre spesielt...

ingen jeg kjenner ville funnet på å fortelle om dette til NOEN, helt uanvhengig av svigermorstatus eller ei.

Så spørr deg selv heller hva som får et menneske til å si noe sånt, ikke en svigermor, så finner du ut at det er sært, uavhengig av om det er din svigemor eller ei.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes ikke det er så veldig ille... Men så er jeg sikkert like sær som svigermoren din. ;)

Nei, jeg ville ikke sagt noe slikt selv. Synes det er for privat til å snakke om. Men husk at for henne var han fortsatt hennes lille gutt, det er ganske naturlig at mødre er opptatt av deres barn, inkludert deres fysiske utvikling. Og for henne er det kanskje ikke noe tabu å snakke om kropp, selv de mest private delene. Det er nok ikke så vanlig at man prater høyt om det, men sjokkerende og kvalmt synes jeg ikke det er. Bare litt ubetenksomt og ikke veldig følsomt gjort av henne. :)

Hadde min svigermor sagt noe sånt til meg hadde jeg nok sperret opp øynene og smilt litt, forandret samtaleemne kjempekjapt, og så prøvd å unngå den sorten samtaler i framtida. Men fortsatt hatt et godt forhold til svigermor dersom dette var hennes største last.

Gjest *Mim*
Skrevet

Hun er vel stolt av å ha produsert en gutt med bra utstyr, da. Forholdsvis klønete og unødvendig å si, ja... Hva skulle du liksom svare? Legge ut i en begeistret samtale om størrelsen på stellet hans? :roll:

Skrevet

Nettopp, men jeg føler at det er ett eller annen sykt og persverst her. Ingen som ser på penisen til sin 14 år gamle sønn og tenker "oi, så mye den har utviklet seg!" Off off off... Blir så kvalm når jeg tenker på det. Jeg husker faktisk ikke hva jeg svarte. Så satt ut ble jeg.

Skrevet
Nettopp, men jeg føler at det er ett eller annen sykt og persverst her. Ingen som ser på penisen til sin 14 år gamle sønn og tenker "oi, så mye den har utviklet seg!" Off off off... Blir så kvalm når jeg tenker på det. Jeg husker faktisk ikke hva jeg svarte. Så satt ut ble jeg.

Vet nå ikke riktig om jeg er enig med deg her... Når sønnen er 14, er det mest sannsynlig noen år siden hun har sett penisen hans, kanskje så mye som 7 år, da vil jeg tror det er naturlig å legge merke til at den har vokst mye. Men å fortelle om det, nei det blir for merkelig..

Skrevet

Pubertet heter det.

Som mor så kan jeg si at jeg fikk sjokk da jeg ved ett tilfelle fikk se at gutten min hadde fått mye hår rundt tissen. Kanskje ikke sjokk - men det var en milepæl for meg og oppdage at han gikk fra det å gå fra barn til plutselig så det barnlige borte.

Det behøver vel ikke være mer "kvalmende" enn det :kaffe:

Gjest Gjest_lurer_*
Skrevet

Synes ikke det er sykt eller perverst, så lenge det ikke ble sagt på en måte som skulle tilsi at dette var noe hun var veeeeldig opptatt av på en usunn, incestuøs

(?staving?) måte.

Jeg har en liten gutt på 2 mnd og jeg synes han har ganske stor tiss, men føler meg hverken syk eller pervers. Burde jeg? Må jo nevne at det er ikke noe jeg legger ut om til andre.

Gjest Gjest
Skrevet

Der tror jeg du tar veldig, veldig feil. Jeg tror det er helt naturlig at foreldre blir litt "overrasket" når de ser sine store barn nakne for første gang siden de var småbarn. Det som er uvanlig er at man er så åpenhjertig rundt det at man snakker om det. Men det er verken sykt eller perverst. Noen har bare et mer liberalt syn på hva man kan snakke om og ikke.

Jeg skjønner ikke helt hva som gjør deg kvalm?

Skrevet

Kanskje svigermoren din er stolt over sønnen sin, og vill at du også skal være litt stolt? Men æsj, litt kvalmt og si. HVorfor nevne det? Du har jo garantert sett tissen hans! Hvorfor skal du vite hvordan den så ut da han var fjorten?` :fnise:

Skrevet

Jeg er en av dem som nylig var i den situasjon at jeg tilfeldigvis så penisen til min 13 årige sønn for første gang på mange år, og jeg ble overrasket over hvor utviklet han var blitt (i motsetning til resten av "ungen".

At det skal være kvalmende å bli overrasket over dette klarer jeg ikke skjønne, men at din svigermor fortalte dette til deg var nok en smule overdrevet.

Ikke gjør dette til en større sak enn det sannsynligvis var ment, kun en lite passende kommentar som vi alle plumper uti med innimellom.

Gjest Nishiki
Skrevet

Jeg har en sønn og det er nok ikke mange årene til jeg ikke ser han naken mer. Jeg vil tro at dersom jeg ser han som naken 14 åring uten å ha sett ham naken på mange år vil nok utviklingen være enorm. Fra en liten gutt til snart mann. Jeg vil og reagere på dette på en eller annen måte.

Men så skal det være sagt, dette kan man vel prate med gode venninner om ikke svigerdøtre. Men så tenker hun kanskje at dere har et venninneforhold? Det spørs jo veldig i hvilken sammenheng det kommer fram.

Gjest Gjest
Skrevet
Spørsmål: Hva er det som får en svigermor til å fortelle sin svigerdatter om da hun gikk inn på do for å tisse når sønnen var 14 år gammel, så hun penisen hans og var forundret over hvor mye den hadde "utviklet seg" de siste årene?? Off, blir helt uvel av å se på svigermor nå. Blir kvalm rett og slett. Hva får svigermor til å si dette til meg? Og hva foregår i hodet på mødre som gjør sånt???

Hvor gammel er du, TS? Det slår meg at du nok er ganske ung. Slapp av, dette er ikke noe ekkelt. :)

Skrevet

24 år. Men Wildy, hvilken sammenheng var det du så din sønn naken? Hvorfor gjorde du det? Privatliv liksom?

Gjest Nishiki
Skrevet
Privatliv liksom?

Det er helt utenkelig for deg at man kan klare å gå på hverandre naken? Noen glemmer å låse en badedør f.eks?

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Skjønner godt hva ts mener. Hva ville man sagt hvis det var svigerfar som sa noe slikt om sin datter til sin svigersønn f. eks?

Skrevet

Dette har du laget tråd om før, for mange måneder siden. La det fare. Svigermor er bare litt kort på akkurat det spørsmålet. Kommer hun med nye kommentarer, sier du bare i en spøkefull tone at hans attributter ikke er et passende tema mellom deg som hans kjæreste, og hans mor. Hun bedriver ikke incest av å ha kommet inn på badet i et upassende øyeblikk, og hadde hun vært interessert i tissen hans, hadde hun sørget for å se på ham oftere, og ikke blitt overrasket. Ikke gjør dette til et helt Prioranlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...