Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et helt håpløst hår. Har ingen gode ideer lenger.

Har halvlangt mørkebrunt hår med fall i. Problemet er at det er knusktørt. Bruker dyre protein og fuktighetsshampooer, balsam og kur flere ganger i uka. Tuppene splitter seg ca. 2 mnd etter klipp, men bruker i tillegg noe greier som skal forebygge splittede tupper, uten hell selvsagt. Håret mitt er alltid knusktørt, uten glans. Kan ikke finne på å gre det da jeg ser ut som en hulder etterpå. Så grer det kun etter jeg har dusja for da er det fullt av floker. Ellers lufttørker jeg alltid håret og bruker veeeldig sjeldent rettetang. Er lite ute i sola og bruker lite stylingprodukter. Bittelitt gele for å holde det på plass, for det bruser sånn. Her finnes det kanskje andre alternativer?

Uansett, noen som har forslag til hva jeg kan finne på da jeg er tom for ideer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noen gang brukt en renseshampo for å fjerne produktrester? Alt du bruker i håret vil etterlate produktrester som på sikt gjør håret ganske ekkelt og i tillegg vil f.eks. kalk fra vannet bygge seg opp i håret.

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Sånn olje fra Kerastase som man har i håndkletørt hår (står helt stille for meg her) + en god kur har gjort mirakler med håret mitt :) Det var akkurat slik du beskriver ditt - tørt og med fall (men mitt er litt mer enn halvlangt da)

Skrevet

Curls Rock-produktene fra Tigi forebygger i alle fall brusing. Jeg bruker leave-in moisturiser etter vask, og bruker så curl amplifier til å temme krøllene.

Men en ordentlig oljekur høres ut som det kan være tingen for håret ditt.

Skrevet

Finner ikke den oljen til Kerastase noen steder. Husker du hva den heter? Snakker du om sånne små pakker med olje eller er den en stor flaske?

Gjest Huldali
Skrevet

Jeg bruker alltid live-in balsam etter jeg har dusjet og før jeg styler håret. Jeg bruker sunsilk mot slitt hår (den orange). Jeg syns den er god og funger bra, og et billig og godt allternativ syns jeg. Siden jeg bruker det hver dag føler jeg ikke at jeg har råd til å kjøpe slike dyre produkter, fordi om de kanskje er bedre...

Skrevet

Jeg tror alt i Oleo-Relax serien fra Kerastase kan passe fint til deg. (orange serien) Mye fås kjøpt billigere på SN.

Skrevet

SN = Strawberrynet? Kan ikke se at de selger hårprodukter jeg

Gjest Gjest
Skrevet

Har lignende hår som deg. Mitt hår kan ligge fint om det tørker selv etter at jeg har badet i sjøen uten å ta i det. Det samme kan det om jeg vasker det og tar i hårkur uten å vaske den ut. Men håret blir ikke behaglig å ya i, seigt og ekkelt. Leter etter produkter jeg og men det er vansklig. Prøv potion nr9 leave in kur fra sebastian eller smoot down butter cream fra redkan. De hjelper litt men ikke nok. Prøv å børst/ta i håret minst mulig. Børster kun håret før jeg vasker det jeg.

Skrevet
SN = Strawberrynet? Kan ikke se at de selger hårprodukter jeg

Det ligger under Skincare på strawberrynet, Link

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...