Gå til innhold

Bordpynt

Gjest Pia 30.08.08

Anbefalte innlegg

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Jeg driver å tenker på hvor mange bordpynter jeg må ha på vårt e-bord. Vi har hovedbordet og tre utstikkere med henholdsvis 12, 12 og 10 personer på hver (altså ink. begge sider av bordene). Vi tenker at vi kommer til å trenge 2 på hovedbordet, og to på hver av utsikkerne. Tror dere det vil bli bra, eller for mye/lite?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg driver å tenker på hvor mange bordpynter jeg må ha på vårt e-bord. Vi har hovedbordet og tre utstikkere med henholdsvis 12, 12 og 10 personer på hver (altså ink. begge sider av bordene). Vi tenker at vi kommer til å trenge 2 på hovedbordet, og to på hver av utsikkerne. Tror dere det vil bli bra, eller for mye/lite?

Kommer an på hvor store bordene er. Vi hadde ikke så brede bord, så mye av pynten droppet vi. Hadde brudebuketten mellom oss, to flotte lyslykter litt lenger bort, og en liten oppsats bortenfor der igjen (bordet rommet ca 12 stk). På utstikkerne satte vi litt lys og blomster der det passet seg. Viktig å ikke overfylle bordene, for gjestene skal gjerne ha litt armplass også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...