Gå til innhold

Kva har du laga i det siste?

Anbefalte innlegg

Gjest Raptuza
Skrevet

Sjølv har eg strikka på et skjal til herre av restegarn i sommar, og held eigentleg på med ei bryllupsbroderi med roser. Samtidig har eg planar om å sy ein duk og kanta den med blonde....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg holder på med en babyjakke... Den ska snart sys sammen, også har jeg igjen en sokk som må strikkes ferdig... Men jeg blir ihvertfall ferdig til babyen kommer i september... Får bare håpe de liker klærne... :)

Gjest Pysepus
Skrevet

Jeg har laget to tepper... en babybukse... sydd en ringpute... strikket masse babysokker... strikket ammeinnlegg... kommer ikke på mer nå ;)

Gjest Sativa
Skrevet

Oi, det har blitt mye i det siste..... ett sett med kjole, lue og sko til baby, ett sett til samme baby med lue og sko, enda et par sko og lue til annen baby, samt heklet mormorruter tl babyteppe. To og et halvt par pulsvanter har det blitt, samt et hårbånd. Jo, også noen oppvaskkluter :-)

Skrevet

i det siste... eller før skoleferien begynte lagde jeg 20 lær belter, ditto maange punger og ei stor veske... alt sammen i skinn... Etter at ferien har beynt har jeg ikke dem samme tilgangen på maskiner, så nå får jeg ikke gjort det jeg har lyst til...

Så nå skal jeg begynne i kort bransjen istedenfor...Skal ha lagd et dåpskort i nærmeste fremtid...

Klemmm...

Skrevet

Jeg driver å river ned en vegg ;)

pusser opp :)

Skrevet

Ojoj!! Syns selv at jeg har vært veldig flink å broderere på et babyteppe og er ikke i nærheten av å bli ferdig ennå(har ingen planer om baby ennå, men hvis jeg skal bli ferdi til den tid, må jeg bare forsette :) ) Men når jeg leser hvor flinke dere andre er, så kan ikke jeg sryte særlig mye :fnise:

Er ellers glad i å bake kaker, så neste prosjekt blir en brokake til bryllup til 40 personer! :)

Skrevet

Holder på å brodere bunad for tiden, er nesten ferdig med den ene halvparten av skjørtet. Ellers har jeg nettopp montert en genser til elsdtejenta og er nå halvveis på en jakke med flettemønster.

Skrevet

Har noen lyst til å strikke selbu-sokker til meg? :engel:

Skrevet

Jeg forsøker å nålebinde en skittentøyssekk, men det tar sin tid! Særlig når jeg mister nålen hele tiden...

Ellers lager jeg enkle kar av bjørkenever, leirkrukker og fletter kurver - alt til et arkeologisk eksperiment jeg skal utføre til høsten. Jeg liker å lage ting! Og så har jeg gjort mitt første forsøk på å koke såpe og venter spent på at nøytraliseringen skal bli ferdig.

Gjest Gjest_Bella_*
Skrevet

Jeg har akkurat kokt min andre såpe. Kjempegøy :) Og så lager jeg hudpleieprodukter av naturlige ingredienser.

Skrevet
Sjølv har eg strikka på et skjal til herre av restegarn i sommar, og held eigentleg på med ei bryllupsbroderi med roser. Samtidig har eg planar om å sy ein duk og kanta den med blonde....

Jeg har laget følgende den siste tiden:

Disse apene på linken under var så fæle, så jeg malte dem, og nu liker jeg de bedre:

http://bp1.blogger.com/_JNR0ZdNK7m0/SGjPcy...-h/IMG_7349.JPG

Jeg har også laget en liten notis/minne snor over kjøkkenbordet:

http://bp2.blogger.com/_JNR0ZdNK7m0/SGjPcc...-h/IMG_7324.JPG

der dere også kan se en kvist med fjellbomull festet til som jeg har hentet fra hytta på fjellet og hengt opp over kjøkkenbordet :goodbye:

Gjest Raptuza
Skrevet

Igår laga datra mi og eg heimelaga kort. Eg laga eit babygutt-kort til ein slekning som just har født. Gøy å gje et personleg kort med gåva!

Skrevet

Jeg og dattera mi har lagd masse kort :)

Skrevet
Jeg forsøker å nålebinde en skittentøyssekk...

Jeg leste målbinde en skittetøysekk, og tenkte at det måtte jo være lettere enn å målbinde prinsessa...

:ler:

...og så måtte jeg google nålebinding. Så stilig! Så ikke særlig lett ut da...

Skrevet

Jeg glemte å skrive hva jeg selv driver med da...

• Har en nesten ferdig veske til macen min, med lomme til lader og kabler. Alt er håndsydd :) Står igjen å feste en hank, fore med vatt og sy igjen en åpning.

• Har sydd seilduk til å ha over uteplassen, står igjen å sy på omtrent femten ringer i metall, blir nødt til å ta mange av dem for hånd fordi det ble for mye tykt stoff til å klare fram-og-tilbakesøm på maskinen.

• Strikket en gryteklut etter mønster :) Der gjenstår heklekanten rundt :)

Skrevet

Holder på med et babyalbum til min baby som er ventet om ca. 10uker, også lager jeg stadig vekk noen kort...

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg holder på å brodere en juleløper i korssting :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...