Gjest Raptuza Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Sjølv har eg strikka på et skjal til herre av restegarn i sommar, og held eigentleg på med ei bryllupsbroderi med roser. Samtidig har eg planar om å sy ein duk og kanta den med blonde....
Skade Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Jeg holder på med en babyjakke... Den ska snart sys sammen, også har jeg igjen en sokk som må strikkes ferdig... Men jeg blir ihvertfall ferdig til babyen kommer i september... Får bare håpe de liker klærne...
Gjest Pysepus Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Jeg har laget to tepper... en babybukse... sydd en ringpute... strikket masse babysokker... strikket ammeinnlegg... kommer ikke på mer nå
Gjest Sativa Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Oi, det har blitt mye i det siste..... ett sett med kjole, lue og sko til baby, ett sett til samme baby med lue og sko, enda et par sko og lue til annen baby, samt heklet mormorruter tl babyteppe. To og et halvt par pulsvanter har det blitt, samt et hårbånd. Jo, også noen oppvaskkluter :-)
No Shorty Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 i det siste... eller før skoleferien begynte lagde jeg 20 lær belter, ditto maange punger og ei stor veske... alt sammen i skinn... Etter at ferien har beynt har jeg ikke dem samme tilgangen på maskiner, så nå får jeg ikke gjort det jeg har lyst til... Så nå skal jeg begynne i kort bransjen istedenfor...Skal ha lagd et dåpskort i nærmeste fremtid... Klemmm...
Idnar Skrevet 16. juli 2008 #7 Skrevet 16. juli 2008 Ojoj!! Syns selv at jeg har vært veldig flink å broderere på et babyteppe og er ikke i nærheten av å bli ferdig ennå(har ingen planer om baby ennå, men hvis jeg skal bli ferdi til den tid, må jeg bare forsette ) Men når jeg leser hvor flinke dere andre er, så kan ikke jeg sryte særlig mye Er ellers glad i å bake kaker, så neste prosjekt blir en brokake til bryllup til 40 personer!
Wildy Skrevet 16. juli 2008 #8 Skrevet 16. juli 2008 Holder på å brodere bunad for tiden, er nesten ferdig med den ene halvparten av skjørtet. Ellers har jeg nettopp montert en genser til elsdtejenta og er nå halvveis på en jakke med flettemønster.
Gina T Skrevet 16. juli 2008 #9 Skrevet 16. juli 2008 Har noen lyst til å strikke selbu-sokker til meg?
tineline Skrevet 17. juli 2008 #10 Skrevet 17. juli 2008 Jeg forsøker å nålebinde en skittentøyssekk, men det tar sin tid! Særlig når jeg mister nålen hele tiden... Ellers lager jeg enkle kar av bjørkenever, leirkrukker og fletter kurver - alt til et arkeologisk eksperiment jeg skal utføre til høsten. Jeg liker å lage ting! Og så har jeg gjort mitt første forsøk på å koke såpe og venter spent på at nøytraliseringen skal bli ferdig.
Gjest Gjest_Bella_* Skrevet 18. juli 2008 #11 Skrevet 18. juli 2008 Jeg har akkurat kokt min andre såpe. Kjempegøy Og så lager jeg hudpleieprodukter av naturlige ingredienser.
mayaeline Skrevet 18. juli 2008 #12 Skrevet 18. juli 2008 Sjølv har eg strikka på et skjal til herre av restegarn i sommar, og held eigentleg på med ei bryllupsbroderi med roser. Samtidig har eg planar om å sy ein duk og kanta den med blonde.... Jeg har laget følgende den siste tiden: Disse apene på linken under var så fæle, så jeg malte dem, og nu liker jeg de bedre: http://bp1.blogger.com/_JNR0ZdNK7m0/SGjPcy...-h/IMG_7349.JPG Jeg har også laget en liten notis/minne snor over kjøkkenbordet: http://bp2.blogger.com/_JNR0ZdNK7m0/SGjPcc...-h/IMG_7324.JPG der dere også kan se en kvist med fjellbomull festet til som jeg har hentet fra hytta på fjellet og hengt opp over kjøkkenbordet
Gjest Raptuza Skrevet 19. juli 2008 #13 Skrevet 19. juli 2008 Igår laga datra mi og eg heimelaga kort. Eg laga eit babygutt-kort til ein slekning som just har født. Gøy å gje et personleg kort med gåva!
Kvist Skrevet 20. juli 2008 #15 Skrevet 20. juli 2008 Jeg forsøker å nålebinde en skittentøyssekk... Jeg leste målbinde en skittetøysekk, og tenkte at det måtte jo være lettere enn å målbinde prinsessa... ...og så måtte jeg google nålebinding. Så stilig! Så ikke særlig lett ut da...
Kvist Skrevet 20. juli 2008 #16 Skrevet 20. juli 2008 Jeg glemte å skrive hva jeg selv driver med da... • Har en nesten ferdig veske til macen min, med lomme til lader og kabler. Alt er håndsydd Står igjen å feste en hank, fore med vatt og sy igjen en åpning. • Har sydd seilduk til å ha over uteplassen, står igjen å sy på omtrent femten ringer i metall, blir nødt til å ta mange av dem for hånd fordi det ble for mye tykt stoff til å klare fram-og-tilbakesøm på maskinen. • Strikket en gryteklut etter mønster Der gjenstår heklekanten rundt
Lassie Skrevet 26. juli 2008 #17 Skrevet 26. juli 2008 Holder på med et babyalbum til min baby som er ventet om ca. 10uker, også lager jeg stadig vekk noen kort...
mia83 Skrevet 11. august 2008 #18 Skrevet 11. august 2008 Jeg holder på å brodere en juleløper i korssting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå