Gjest Raptuza Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Det siste eg kjøpte, i dag, var på ein seconhand butikk. Bestikk, plastglass i lysegrønt, 2 barnevideoar og 2 bøker.
Gjest Bloom Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 En hvit lykt og ett hvitt Lene Bjerre lys til å ha inni.
vilja Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Kjøpte/ byttet inn 5 kg gass til grillen, + en svipptur på plantasjen og kom ut med fire stk "falske" gladiotorer (blomster), to hvite innepotter, to sorte plastpotter til å ha inne i de hvite pottene, et sitron tre på tilbud, og to oppheng til hengeampeller.
Gjest *smak* Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 En knallorange stol til å ha i stua. Kjempestilig... Får energi av å se på den he he
Nausicaä Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 Stoler, kommode og nattbord. Nå mangler vi bare bokhyller og div. oppbevaring.
Kvist Skrevet 14. juli 2008 #7 Skrevet 14. juli 2008 15meter tykt hvitt bomullsstoff, tykke hvit sytråd, 30m wire, wirestrammer, kroker, maljer, snøre, ringer og bånd. Samt 5 liter impregnering. Så nå blir det snart "seiltak" over uteplassen Kjøpte også to lysslynger med gjennomsiktig ledning og mangefargede lys som jeg tenkte kunne henge under seilduken når vi skal ha fest.
Yummy_Mummy Skrevet 16. juli 2008 #8 Skrevet 16. juli 2008 Ny stekepanne og noen oppbevaringsbokser på ikea.
Lilith Skrevet 16. juli 2008 #9 Skrevet 16. juli 2008 Sånne trådkurver med sugekopper til badet, fra Saape
Gjest Lacuna Skrevet 16. juli 2008 #11 Skrevet 16. juli 2008 Det må ha vært bestikket jeg kjøpte i forrige uke, samt noen deler til Porsgrund-serviset vi har begynt å kjøpe (Cuisine).
Gjest Frk Åberg Skrevet 16. juli 2008 #12 Skrevet 16. juli 2008 Det siste jeg kjøpte selv, var tre bastkurver fra Ikea til å ha på hattehylla i gangen, hvor vi vil oppbevare paraplyer, luer, votter, sjal osv. Jeg kjøpte også en avlang pyntepute på salg der. Jeg har tenkt til å bruke innerputen til å ha inni en ny sofapute jeg skal sy.
Kvist Skrevet 18. juli 2008 #18 Skrevet 18. juli 2008 Tre stålstenger med kruseduller i ene enden til å støtte opp blomster og klatreplanter med, tre oljelykter i glass og nye hvite sleiver i plast til kjøkkenet. Også så jeg to stykker i byen i dag som burde ha skrevet her, de hadde kjøpt seg sofa. Og fraktet den hjem ved hjelp av to sykler Veldig stilig å trille en toseter hengt over to sykler gjennom byen! Fin sofa var det også!
Gjest Tanita Skrevet 20. juli 2008 #19 Skrevet 20. juli 2008 Tre stålstenger med kruseduller i ene enden til å støtte opp blomster og klatreplanter med, tre oljelykter i glass og nye hvite sleiver i plast til kjøkkenet. Også så jeg to stykker i byen i dag som burde ha skrevet her, de hadde kjøpt seg sofa. Og fraktet den hjem ved hjelp av to sykler Veldig stilig å trille en toseter hengt over to sykler gjennom byen! Fin sofa var det også! Var det ikke vanskelig for de å balansere den? Det må ha vært litt av et syn! Siste jeg kjøpte var nok denne kjøkkenhylla for å lage walk-in-closet. Og kleshengere som jeg har hengt på den ytterste stanga.
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2008 #20 Skrevet 21. juli 2008 Jeg har kjøpt en badevekt og en kjøkkenvekt fra Grethe Roede, av merke Aanonsen. Kjapp levering, og greie priser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå