Gå til innhold

Siste du kjøpte til heimen?

Anbefalte innlegg

Gjest Raptuza
Skrevet

Det siste eg kjøpte, i dag, var på ein seconhand butikk. Bestikk, plastglass i lysegrønt, 2 barnevideoar og 2 bøker.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bloom
Skrevet

En hvit lykt og ett hvitt Lene Bjerre lys til å ha inni.

Skrevet

Kjøpte/ byttet inn 5 kg gass til grillen, + en svipptur på plantasjen og kom ut med fire stk "falske" gladiotorer (blomster), to hvite innepotter, to sorte plastpotter til å ha inne i de hvite pottene, et sitron tre på tilbud, og to oppheng til hengeampeller.

Gjest *smak*
Skrevet

En knallorange stol til å ha i stua. Kjempestilig... :fnise: Får energi av å se på den he he

Skrevet

15meter tykt hvitt bomullsstoff, tykke hvit sytråd, 30m wire, wirestrammer, kroker, maljer, snøre, ringer og bånd. Samt 5 liter impregnering. Så nå blir det snart "seiltak" over uteplassen :)

Kjøpte også to lysslynger med gjennomsiktig ledning og mangefargede lys som jeg tenkte kunne henge under seilduken når vi skal ha fest.

Skrevet

Ny stekepanne og noen oppbevaringsbokser på ikea.

Skrevet

Sånne trådkurver med sugekopper til badet, fra Saape :)

Gjest Lacuna
Skrevet

Det må ha vært bestikket jeg kjøpte i forrige uke, samt noen deler til Porsgrund-serviset vi har begynt å kjøpe (Cuisine).

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Det siste jeg kjøpte selv, var tre bastkurver fra Ikea til å ha på hattehylla i gangen, hvor vi vil oppbevare paraplyer, luer, votter, sjal osv. Jeg kjøpte også en avlang pyntepute på salg der. Jeg har tenkt til å bruke innerputen til å ha inni en ny sofapute jeg skal sy.

Skrevet

Ny kjøkkeninnredning.

Skrevet

5-arma lysestake til telys fra Herstal.

Skrevet

Tre stålstenger med kruseduller i ene enden til å støtte opp blomster og klatreplanter med, tre oljelykter i glass og nye hvite sleiver i plast til kjøkkenet.

Også så jeg to stykker i byen i dag som burde ha skrevet her, de hadde kjøpt seg sofa. Og fraktet den hjem ved hjelp av to sykler :) Veldig stilig å trille en toseter hengt over to sykler gjennom byen! Fin sofa var det også!

Gjest Tanita
Skrevet
Tre stålstenger med kruseduller i ene enden til å støtte opp blomster og klatreplanter med, tre oljelykter i glass og nye hvite sleiver i plast til kjøkkenet.

Også så jeg to stykker i byen i dag som burde ha skrevet her, de hadde kjøpt seg sofa. Og fraktet den hjem ved hjelp av to sykler :) Veldig stilig å trille en toseter hengt over to sykler gjennom byen! Fin sofa var det også!

Var det ikke vanskelig for de å balansere den? :lol: Det må ha vært litt av et syn!

Siste jeg kjøpte var nok denne kjøkkenhylla for å lage walk-in-closet. :) Og kleshengere som jeg har hengt på den ytterste stanga.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har kjøpt en badevekt og en kjøkkenvekt fra Grethe Roede, av merke Aanonsen. Kjapp levering, og greie priser :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...