Gå til innhold

BH med stor cup, liten rundt

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er en kvinne som er bosatt i Bergen. Har skikkelig problemer med å finne BHer i riktig str. Den perfekte str for meg er 70D, men det finner jeg ingen steder! Nå går jeg rundt med BHer i 80C, som dog passer i cupen, men er litt for stor rundt.

Er det noen som vet hvor i Bergen jeg kan finne BHer i min str? H&M og slike butikker har det aldri!

Videoannonse
Annonse
Gjest Ann Iren
Skrevet
Jeg er en kvinne som er bosatt i Bergen. Har skikkelig problemer med å finne BHer i riktig str. Den perfekte str for meg er 70D, men det finner jeg ingen steder! Nå går jeg rundt med BHer i 80C, som dog passer i cupen, men er litt for stor rundt.

Er det noen som vet hvor i Bergen jeg kan finne BHer i min str? H&M og slike butikker har det aldri!

Gjest Gjest
Skrevet

Ta deg en tur på Netty, så finner du bh i din størrelse.

Ellers så kan du bestille på nett www.bravissimo.com eller www.figleaves.com

Gjest Ann Iren
Skrevet

Har du vært på Netty? ligger i underetasjen i Kløverhuset, de er undertøy spesialister og har de fleste str. De måler deg og finner riktig str, prisen er litt høy..men det er verdt pengene:-)

Gjest Gjest
Skrevet

gå på change på exhibition... er 75G og kjøper bh der til ca 300kr... det beste tipset jeg kan gi

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for svar alle sammen! :)

Jeg skal sjekke både netty og change iløpet av uka tenker jeg. I dag er jo lønningsdag og greier :sjenert:

Skrevet

Lindex har et merke som heter Ella May, de har dine størrelser. Det fine er at de ikke koster så veldig mye heller.

Skrevet

Nettopp kjøpt meg ny bh på H&M, i str. 70D. :)

Skrevet

Netty, Change og la senza (kløverhuset) er steder for deg. På Netty kan du også kjøpe 75C og få Bhen sydd inn av en utrolig flink sydame de bruker. Du ser ikke at BHen har blitt sydd en gang. Det koster ca 50 kroner, men er verdt det om man finner en BH man liker godt, men som er for stor rundt. ;)

Jeg bruker selv 70DD/E og er "stamkunde" på Netty. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...