Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Skuespilleren Henki Kolstad døde i dag, 93 år gammel. http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=193910 Heldigvis fikk han leve et langt og innholdsrikt liv.
Tabris Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 R.I.P. Henki Kolstad. Skomaker Andersen vil alltid bli husket.
The Kitten Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 R.I.P. Henki Kolstad. Skomaker Andersen vil alltid bli husket. Jeg elsket den serien da jeg var barn. R.I.P. Hilsen The Kitten :banantroll:
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Jeg elsket den serien da jeg var barn. R.I.P. Jeg elsker den fortsatt R.I.P.
Gjest *smak* Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Vil også huske "Skomaker Andersen" godt.. Han fikk heldigvis et langt og innholdsrikt liv.
K.A. Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 Synes nesten det virker som dødsfallene til de gamle traverne kommer som perler på en snor nå for tiden, jeg. Henki Kolstad, Harald Heide-Steen jr., Kjell Kristian Rike, Arve Oppsahl, Aud Schønemann, osv. osv. Skal se at alle dør til slutt
Gjest Tang Lung Skrevet 14. juli 2008 #7 Skrevet 14. juli 2008 (endret) Skrev brev til han i april....forøvrig De dødes tjerns 50. jubileum. Snakket med han i 2003 og han er like hyggelig som Jens Petrus & han sa at "man er aldri for gammel for Jul i Skomakergata"....det vil jeg aldri glemme Kongen : Her venter jeg på 4 mil-jo-ner og så girru meg lang nese ! Kongen : Du er snart 50 år , når skal du bli voksen ?! Har autografene til både Kongen og Knekten og aldri i livet om de skal bli solgt :D Endret 14. juli 2008 av Tang Lung
Gjest Gjest_Siri_* Skrevet 14. juli 2008 #8 Skrevet 14. juli 2008 Trist, men naturlig. Selv er jeg vokst opp med "Jul i skomakergata" på NRK, og den var veldig hyggelig. Håper vi får se den igjen! Han ble 93 år det er jo gammelt det...Harald Heide Steen ble bare 70...
Gjest -Maggie- Skrevet 15. juli 2008 #10 Skrevet 15. juli 2008 Synes nesten det virker som dødsfallene til de gamle traverne kommer som perler på en snor nå for tiden, jeg. Henki Kolstad, Harald Heide-Steen jr., Kjell Kristian Rike, Arve Oppsahl, Aud Schønemann, osv. osv. Skal se at alle dør til slutt Tror du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå