Gjest Cathena Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Jeg gleder meg sånn! :gjeiper: Jeg har aldri vert der, så jeg håper det er så bra som det sies å være!
Chimamanda Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Jeg skal ikke, men har vaert der foer Hvor skal dere bo?
Gjest Cathena Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Vi skal være i Ixia på Blue Star Dionysos, tror det er sånn det skrives! Har hørt at det er mye vind på Vestkysten, men tror det er ganske så varmt der, så vind blir bare deilig!
Olive Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Jeg skal siste uka i juli. Vanligvis ikke helt min type feriested - da jeg liker å reise steder med få andre turister Men skal uansett bli deilig med en uke i solen
Gjest Cathena Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Jeg skal siste uka i juli. Vanligvis ikke helt min type feriested - da jeg liker å reise steder med få andre turister Men skal uansett bli deilig med en uke i solen Jeg er sånn jeg ògså, men drar med familien min. Så da tenkte jeg det var best med en turistplass!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå