Gå til innhold

Jeg har ikke fått pakken min enda...

Anbefalte innlegg

Gjest Cathena
Skrevet (endret)

Eller over 200,- når det var reknet med frakt. Men, trodde ikke frakt regnes med når det gjaldt toll osv.!

Jeg må ha den pakken NÅ! Jeg er tom for produkter!? :gråte:

Jeg bestilte den forresten på forrige søndag.

Endret av Cathena
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å spore den på Posten.no?? Kan jo hende den ikke er kommet til Norge ennå!

Gjest Cathena
Skrevet

Jeg aner ikke hvordan en gjør det, tror jeg heller venter å ser om den dukker opp...! :sukk:

Skrevet

Har du bestilt fra Strawberrynet? I tilfelle, har du fått et ordenummer i mailen de sendte, som pleier å begynne med HK og så masse tall. Den koden legger du inn i "spore pakke" feltet på posten.no. Så lett som bare det :)

Gjest Magica de Spell
Skrevet (endret)

Har opplevd at det tar lang tif å få pakker fra strawberrynet.com. Sist gang gikk tollbehandlingen fort, men det hadde tatt tre og en halv uke for pakken å komme til Norge.

Har du bestilt fra Strawberrynet? I tilfelle, har du fått et ordenummer i mailen de sendte, som pleier å begynne med HK og så masse tall. Den koden legger du inn i "spore pakke" feltet på posten.no. Så lett som bare det :)
Ordrenr. fungerer vel bare som sporingsnummer på posten.no om pakken er kommet til Norge? Mener å huske at det ikke fungerer før det. Men det er ikke umulig at jeg husker feil ;) Endret av Magica de Spell
Skrevet

Ja, det var det jeg mente i mitt første innlegg. Det er ikke sikkert pakken er kommet til Norge ennå, så den er ikke nødvendigvis i tollen. Det finner man ut på posten.no. Finner man den ikke, er den ikke kommet :)

Gjest Cathena
Skrevet

Det er Look Fantastic jeg har bestilt hos, har alltid fått varene mine ganske så kjapt gangene før.

Kan det ha noe med at det er fellesferie nå?

Skrevet
Det er Look Fantastic jeg har bestilt hos, har alltid fått varene mine ganske så kjapt gangene før.

Kan det ha noe med at det er fellesferie nå?

Du bestilte ikke tilfeldigvis hårspray?

I såfall, det er visst nye regler. Kan ikke sendes via flypost. Derfor kan det ta 4-6 uker ifg. servicedame på LF.

Bestilte selv hårspray for en god stund siden, tok vel en mnd før jeg fikk pakka.

Skrevet

Jeg har opplevd at en pakke fra Look fantastic aldri kom frem. Jeg sendte da bare en mail til dem, og så sendte de en ny vare! :) Så det KAN jo hende varen er blitt borte i posten.

Gjest Cathena
Skrevet
Du bestilte ikke tilfeldigvis hårspray?

I såfall, det er visst nye regler. Kan ikke sendes via flypost. Derfor kan det ta 4-6 uker ifg. servicedame på LF.

Bestilte selv hårspray for en god stund siden, tok vel en mnd før jeg fikk pakka.

Nei, det var heldigvis ikke det jeg bestilte. Bestilte bare et reisesett fra Dermalogica.

Håper den kommer frem innen slutten av mnd., for da skal jeg reise...! Ellers er hele vitsen ute...! Men, det har jo bare gått en og en halv uke, så jeg tar vel sorgene litt på forskudd. :sukk:

Gjest Trolletrine
Skrevet

Jeg opplever det samme selv.En rensekrem verdi under 200 kr har tatt godt over 1 mnd å få i posten,og etter ca 3 uker har jeg ennå ikke fått en hårkur.Helt utrolig irriterende...

Gjest Cathena
Skrevet

Jeg fikk den idag! :) Så det tok heldigvis ikke så lang tid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...