Gå til innhold

Puttet datteren i vaskemaskinen...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er for utrolig til å være sant - sånn gjør man da bare ikke! :frustrert::frustrert:

Skrevet

For en stund siden hørte jeg om ei dame som putta 2-åringen sin i tørketrommelen. Hva er det med folk?!?!

Skrevet

Hva i alle dager får noen til å gjøre noe sånt? Håper for all del at moren ikke får se barnet sitt igjen :frustrert: tenk så vettskremt den stakkars lille jenta har vært :cry: får vondt i magen når jeg tenker på det jeg :(

Skrevet

Jeg begynnerer omtren å grine når jeg hører slikt :cry:

Stakkars forsvarsløse barn,tenk panikken.

:(

Gjest Anonymous
Skrevet

Waco!?!

Hvor er du når vi trenger deg??

:ler:

Gjest salma
Skrevet

Eh... Noen som gikk glipp av to ting her, tror jeg;

1: Moren startet ikke programmet, det startet automatisk da hun lukket døra.

2: Moren prøvde, sammen med de andre, å få opp døra igjen da hun oppdaget hva som skjedde.

Hvis dette ble gjort med overlegg, er det helt forferdelig. Men de to ovenfornevnte faktum kan tyde på at det bare var ei mor som ville skøye litt med ungen sin, uten å være klar over hvilken risiko hun tok.

Trodde ikke maskiner startet automatisk når døren ble lukket, jeg heller....

Gjest Anonymous
Skrevet

Salma! :fy:

La aldri fakta forstyrre en god historie!

Skrevet

Stakkars barn.

Godt at det gikk bra.

Gjest Samara
Skrevet

2: Moren prøvde, sammen med de andre, å få opp døra igjen da hun oppdaget hva som skjedde.

Synes det var uansvarlig uansett jeg... Et barn har ingenting å gjøre i en vaskemaskin, uansett!! Det er mulig det var bare tull og lek, men hva om barnet så fant på å gjemme seg der ved en senere anledning også? Det kunne jo skje ved en uskyldig lek som gjemsel?

Håper det var et uhell, og at både mor og barn får hjelp til å takle det som har skjedd...

Gjest salma
Skrevet
Salma!  :fy:  

La aldri fakta forstyrre en god historie!

Iiiiiik, hva er det jeg har gjort? :oops:

*Salma lover på tro og ære aldri å la fakta komme fram igjen*

:hoho:

Gjest Mayamor
Skrevet

Ja men herlighet...

Det får da være grenser for hvordan voksne skal bare...

Skulle tro at de ikke ville risikere noe som helst da med et barn... :evil:

Hadde det vært et barn på 4 år som "bare skulle" - men her var det en mor på 35 år... :o

Gjest salma
Skrevet

Ok, greit. Dumme meg som kunne tro det var en mulighet for at moren IKKE mente å skade barnet sitt. Så da hyler jeg med i koret jeg også:

*Salma joiner saueflokken*

Hun er ei ond heks av ei uansvarlig mor og burde kastreres (går det an på damer?ånei), håper hun mister ungen sin og aldri får se henne igjen. :evil:

Ble så lei meg :cry:

Sånn?

Skrevet

:o

er det virkelig mulig..... :o :evil: :evil:

Skrevet

Joda, men uansett om hun visste eller ikke at programmet skulle starte: HVORFOR I ALLE DAGER SKULLE HUN PUTTE DATTEREN I VASKEMASKINEN I FØRSTE OMGANG??? :roll:

Stakkars jente.... :cry:

Gjest Samara
Skrevet

Og hvorfor puttet hun først datteren inn i en maskin, tok henne ut og puttet henne inn i en annen?? Litt sykt spør du meg...

Gjest Alive
Skrevet

Helt enig Skusla, det er vel ingen som finner på å putte barnet sitt i en vaskemaskin, for så å lukke igjen døra???

Kvinnen må være syk!

Finnes ikke noen unnskyldning god nok for meg nei....

Skrevet

Kanskje hun ville vite hvor ungen var hen, så hun ikke sprang avgårde. 2-åringer kan være kjappe til å springe og gjemme seg, eller springe ut på gata. Kanskje den ene vaskemaskinen sto bedre plassert enn den andre, så hun måtte bytte?

I alle tilfelle er det en rimelig utrolig historie. 2 år er lenge med ammetåke...

Catzy

Skrevet

Hvis dette ble gjort med overlegg, er det helt forferdelig. Men de to ovenfornevnte faktum kan tyde på at det bare var ei mor som ville skøye litt med ungen sin, uten å være klar over hvilken risiko hun tok.

Trodde ikke maskiner startet automatisk når døren ble lukket, jeg heller....

Overlegg eller ikke, man gjør da bare ikke slikt!!!!

Man klarer vel og tenke LITT på konsekvenser........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...