Chiquita Skrevet 26. mai 2003 #1 Skrevet 26. mai 2003 Jeg må nå skaffe meg en sykemelding for dagens eksamen som jeg ikke kan møte på (jeg ER syk, altså) Men jeg lurer på: Til hvem skal en gi sykemeldingen? Studieveileder? Studiadministrasjon, så de leverer den videre? .... Hvem??? HJELP!!!!!!
Tusenfryd Skrevet 26. mai 2003 #2 Skrevet 26. mai 2003 Snakk med skolen og spør dem - de bør kunne rettlede deg. Og riktig god bedring!
Stineha Skrevet 26. mai 2003 #3 Skrevet 26. mai 2003 Jeg gjode nettopp dette, og på min skole var det studieveileder som skulle ha den. Uansett så vet de sikkert hvem du må gå til! Spurte i resepsjonen jeg og ble sendt videre derfra! God bedring!
Chiquita Skrevet 26. mai 2003 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2003 Takk for svar. Etter en mail til studieveilederen min, så fikk jeg svar tilbake om at jeg skulle sende/gi sykemeldingen i administrasjonen, så skulle de videreformidle den.. Greit det da... Nå skal jeg snart ordne meg i stand til å dra til legen - skal dit kl 01.00 *takk*
monja Skrevet 26. mai 2003 #5 Skrevet 26. mai 2003 01.00?? :o Tar bare nattlige besøk han der legen din? Skikkelig B-menneske formoder jeg?
Chiquita Skrevet 26. mai 2003 Forfatter #6 Skrevet 26. mai 2003 Uff, der kan dere se hvor sløvet jeg er... Jeg mente jo selvfølgelig 13.00 *surre*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå