Gjest Hildur Skrevet 26. mai 2003 #1 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg har vært sammen med min mann i 10 år og vi har to barn. Sexlivet vil jeg tro er helt normalt men jeg har mange ganger problemer med tenningen. Det har ikke noe med min mann å gjøre men en travel hverdag tror jeg. Så til saken. Min mann ønsker å se meg med en annen, tanken tenner han veldig. Vi har diskutert dette og for å være ærlig blir jeg veldig kåt av tanken. Etter at min mann betrodde meg dette har sexlivet blitt svært bra. Det vi er enige om er at det ikke kan skje med hvem som helst, vi må like fyren begge to. Men nå ønsker jeg kommentarer og innspill fra andre koner som har erfaring med dette. Venter spendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragoline Skrevet 26. mai 2003 #2 Del Skrevet 26. mai 2003 HVORDAN???? Åsså en mann???? Tør ikke tenke tanken engang,da hadde samboeren min klikka ivertfall. Og dette var hans ide? Må han ha bekreftelse på at andre kan like deg eller....? Hver sin smak,men så lenge han ikke vil angre senere,så kan du vel bare kjøre på! Men,kan jo være han neste gang vil ha med en dame isteden for en mann,er du klar for det da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann1 Skrevet 26. mai 2003 #3 Del Skrevet 26. mai 2003 HVORDAN???? Åsså en mann???? Tør ikke tenke tanken engang,da hadde samboeren min klikka ivertfall. Og dette var hans ide? Må han ha bekreftelse på at andre kan like deg eller....? Hver sin smak,men så lenge han ikke vil angre senere,så kan du vel bare kjøre på! Men,kan jo være han neste gang vil ha med en dame isteden for en mann,er du klar for det da??? Du må være utrolig naiv, Dragoline, eller så har du bygget dine erfaringer kun på menn med dårlig sjølbilde. Menn som er trygge på seg selv og sitt forhold, sin partner, har ikke noe problemer med den spennende opplevelse det er å se henne med en annen mann. Det er slike menn de beste kvinnene fortjener! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 26. mai 2003 #4 Del Skrevet 26. mai 2003 altså, viss vi skulle hatt en trekant, så hadde det vært uaktuelt med en mann jaffal.. da skulle det vært ei dame. men det er bare sånn vi` føler det. og greit nok om begge tenner på det. selv om det er en del som er redd for at partneren sin skal tenner mer på den nye i sengen men stoler du på partneren din, så burde det ikke være noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragoline Skrevet 26. mai 2003 #5 Del Skrevet 26. mai 2003 er jeg naiv? vet ikke om jeg hadde stolt så mye på meg selv.Ikke det at jeg ville blitt forelsket i denne eventuelle mannen.Men at jeg kansje ville likt det,ergo tenkt på det flere ganger. Og for meg skal et samleie foregå mellom to parter som virkelig elsker hverandre. Kansje jeg er naiv. Jeg har kansje mye å lære enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym nå... Skrevet 26. mai 2003 #6 Del Skrevet 26. mai 2003 Been htere , done that. Og jeg tenker på det med kåte tanker flere år etterpå. Var noe som "bare skjedde" i fylla, men min mann og hans kamerat. Har ikke snakket så mye om det etterpå, og det har ikke påvirket forholdet vårt. Men tror man skal tenke seg nøye om, kan ødelegge ganske mye. Store muligheter for sjalusi og anklagelser/dårlig selvtillit for din mann. (Var han bedre enn meg? Liker du ikke meg siden du sa ja til han osv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dronning Skrevet 27. mai 2003 #7 Del Skrevet 27. mai 2003 helt enig med deg...er heller ikke naiv,men så pass moden at jeg mener at sex er en måte man uttrykker seg selv ovenfor den man elsker..!!Men klart jeg også respektererfolk med andre meninger!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå