Hoppetaujenta Skrevet 14. juli 2008 #1 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Endret 27. desember 2019 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2008 #2 Del Skrevet 14. juli 2008 ...og ikke et overvektig menneske i mils omkrets i den videoen... Dette er tydeligvis opptak av alle menneskene i det de oppdager "sjokoladens hemmligheter" for første gang. Ettersom de eser ut og blir sjoko-vrak, tar det seg ikke så pent ut på reklame lengre kanskje...? Er det ikke slik over alt i den annonse-verdenen? Alt kan selges med tynne vakre mennesker. Selv i motekataloger for sterkt overvektige mennesker, dekoreres det med tynne modeller. Tror "de" at vi ikke tåler virkeligheten som den er ? Joda, det er minst en mann der som er overvektig. Men du må være kjapp for å rekke å se han. Han dukker opp flere ganger i reklamen, men man ser stort sett ikke særlig mer enn hodet og skuldrene. Men han er der! (Vet hvem han er...) Men er ellers enig med deg i at det er litt påtakelig at de skal bruke slanke mennesker i reklame for sjokolade samtidig som det synges at "ting som gjør deg glad kan ikke skade". Klart sjokolade kan skade! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. juli 2008 #3 Del Skrevet 14. juli 2008 ...og ikke et overvektig menneske i mils omkrets i den videoen... Dette er tydeligvis opptak av alle menneskene i det de oppdager "sjokoladens hemmligheter" for første gang. Ettersom de eser ut og blir sjoko-vrak, tar det seg ikke så pent ut på reklame lengre kanskje...? Er det ikke slik over alt i den annonse-verdenen? Alt kan selges med tynne vakre mennesker. Selv i motekataloger for sterkt overvektige mennesker, dekoreres det med tynne modeller. Tror "de" at vi ikke tåler virkeligheten som den er ? Jeg spiser av prinsipp ikke Yade sjokolade. De påstår at de bruker trøfler, men det er ikke sant. Hilsen The Kitten :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalorina Skrevet 14. juli 2008 #4 Del Skrevet 14. juli 2008 yade smaker himmelsk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 14. juli 2008 #5 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg spiser av prinsipp ikke Yade sjokolade. De påstår at de bruker trøfler, men det er ikke sant. Det er forskjell på trøffel og trøffel. Når det er snakk om sjokolade, er det ikke soppen det referes til, så produsentene lyver ikke, som du insinuerer. Se her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 14. juli 2008 #6 Del Skrevet 14. juli 2008 Yade, er for folk som liker sex på badet det er derfor de har laget yade den er for folk som liker sex på badet fritt etter ungene i gata....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 14. juli 2008 #7 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Jeg har også stusset meg over den Yade-reklamen litt. At noe som er godt må jo være bra for deg. La merke til Nestea-reklamen i dag også - iste om er laget av ekte te! Tenk det! Nå lager de iste av TE! Jeg er nok skrudd sammen på en rar måte eller noe, men jeg lar ofte merke til reklamer jeg synes har en helt annen mening enn de skulle ha. Eller at noe på en måte 'matcher ikke'. Endret 14. juli 2008 av mrs_bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 14. juli 2008 #8 Del Skrevet 14. juli 2008 ...og ikke et overvektig menneske i mils omkrets i den videoen... Dette er tydeligvis opptak av alle menneskene i det de oppdager "sjokoladens hemmligheter" for første gang. Ettersom de eser ut og blir sjoko-vrak, tar det seg ikke så pent ut på reklame lengre kanskje...? Er det ikke slik over alt i den annonse-verdenen? Alt kan selges med tynne vakre mennesker. Selv i motekataloger for sterkt overvektige mennesker, dekoreres det med tynne modeller. Tror "de" at vi ikke tåler virkeligheten som den er ? Så du mener det ikke er mulig at folk som er slanke har sjokolade som et fast innslag i kostholdet sitt? Og at folk som "liker sjokolade" og spiser det jevnlig per definisjon er overvektige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. juli 2008 #9 Del Skrevet 14. juli 2008 Det er forskjell på trøffel og trøffel. Når det er snakk om sjokolade, er det ikke soppen det referes til, så produsentene lyver ikke, som du insinuerer. Se her. De skriver jo at de bruker hvit trøffel. Det gjør de ikke. Hilsen The Kitten :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 14. juli 2008 #10 Del Skrevet 14. juli 2008 De skriver jo at de bruker hvit trøffel. Det gjør de ikke. Hilsen The Kitten :banantroll: Oh my, god. Les hos Nidar, så ser du. "Hvit trøffel" er en type sjokoladefyll, og ikke en enkeltingrediens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magica de Spell Skrevet 14. juli 2008 #11 Del Skrevet 14. juli 2008 De skriver jo at de bruker hvit trøffel. Det gjør de ikke. Hilsen The Kitten :banantroll: Hvit sjokoladetrøffel, altså trøffel laget av hvit sjokolade, kanskje? (men de burde skrive sjokoladetrøffel, og ikke bare trøffel) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. juli 2008 #12 Del Skrevet 14. juli 2008 Hvit sjokoladetrøffel, altså trøffel laget av hvit sjokolade, kanskje? (men de burde skrive sjokoladetrøffel, og ikke bare trøffel) Ja, for da blir det noe annet igjen. Hilsen The Kitten :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 14. juli 2008 #13 Del Skrevet 14. juli 2008 Yade trippelsjokolade *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #14 Del Skrevet 14. juli 2008 Så du mener det ikke er mulig at folk som er slanke har sjokolade som et fast innslag i kostholdet sitt? Og at folk som "liker sjokolade" og spiser det jevnlig per definisjon er overvektige? Langtifra, men de som er tykke har også sans for slikt og jeg syns bare at de burde vise sannheten. "Bredden" i befolkningen - så og si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hanna_* Skrevet 14. juli 2008 #15 Del Skrevet 14. juli 2008 Langtifra, men de som er tykke har også sans for slikt og jeg syns bare at de burde vise sannheten. "Bredden" i befolkningen - så og si. ha ha, så om man er tjukk så er man nødt til å like sjokolade??? For det er jo helt umulig å bli tjukk på annet hvis, man må ha trøkket i seg sukker og fett helt ukritisk Det er noe av det dummeste (og uvitende) jeg har hørt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #16 Del Skrevet 15. juli 2008 Har du behov for å kverulere så kan du skjønne at du kan få lov til det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 15. juli 2008 #17 Del Skrevet 15. juli 2008 *synger* Glamourpiker liker ikke Yade Men takker ikke nei til annen 'lade eller sex på bade' men liker riktig dårlig Yade---- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2008 #18 Del Skrevet 15. juli 2008 Hvit sjokoladetrøffel, altså trøffel laget av hvit sjokolade, kanskje? (men de burde skrive sjokoladetrøffel, og ikke bare trøffel) Sjokolade med trøffel, sjokoladetrøffel, vanskelig kobling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magica de Spell Skrevet 15. juli 2008 #19 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Sjokolade med trøffel, sjokoladetrøffel, vanskelig kobling? Nei, overhodet ikke for meg Likevel - sjokolade med trøffel trenger ikke nødvendigvis å være sjokolade med sjokoladetrøffel selv om logikken tilsier det. Det kunne jo hende at de puttet soppen trøffel i sjokoladen, selv om jeg tror at det ville blitt en noe merkelig smaksopplevelse.... Endret 15. juli 2008 av Magica de Spell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kick Skrevet 15. juli 2008 #20 Del Skrevet 15. juli 2008 Yade er ikke sjokolade for folk som elsker sjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå