Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2003 #1 Skrevet 26. mai 2003 Hvilken mascara bruker du, eller hvilken har du vært mest fornøyd med? Er det noen du har vært veldig misfornøyd med? Selv bruker jeg Diorshow, men fant ikke den på parfymeriet når jeg skulle kjøpe meg ny. De jeg ikke har likt er en av kanebo sine, fisk knusktørre vipper av den, og en annen av Dior (husker ikke hva den het), den svertet noe forferdelig.
Dødspingvinen Skrevet 26. mai 2003 #2 Skrevet 26. mai 2003 Har brukt alt mulig tidligere, men nå har jeg funnet den jeg sverger til; Illusionist far Estee Lauder. Den klumper ikke!!! Og den krøller øyenvippene litt.
tuji Skrevet 26. mai 2003 #3 Skrevet 26. mai 2003 Jeg har prøvd det meste, men kommer alltid tilbake til Lancôme Definicils. Den gir laaange, tette vipper. En absolutt favoritt. Den er heller ikke for våt, slik som f. eks. YSLs maskaraer er.
Gjest Ethereal Skrevet 26. mai 2003 #4 Skrevet 26. mai 2003 Jeg har også prøvd de aller fleste av mascaraene på markedet, og en jeg stadig vekk ender opp med å kjøpe, er Spectacular Mascara fra Helena Rubinstein. Generelt liker jeg de fleste av Rubinsteins mascaraer, unntatt Crescendo. Mascaraene fra Lancôme er jeg allergisk mot, og Illusionist fra EL reagerte jeg også ille på. Av billigere merker, synes jeg Voluminousx4 fra L'Oreal og Volum'Express fra Maybelline er verdt pengene.... M
Girl-Next-Door Skrevet 26. mai 2003 #5 Skrevet 26. mai 2003 YSLs Faux Cils er en av mine beste venner :D Men også Estèe Lauders Illusionist er meget bra!!
aline Skrevet 26. mai 2003 #6 Skrevet 26. mai 2003 Jeg har litt lengde på øyevippene, og sliter myyyye med at de klumper seg sammen og jeg må stå med nål å skille de fra hverandre vipp for vipp!! (KAN jo selvsagt ha noe med at jeg er perfeksjonist også, så jeg ikke tåler to vipper som lener mot hverandre engang.... :oops: ) Men leste ett tips om clarins pure curl, den skulle skille og krølle vippene, har brukt den i kanskje 14 dager nå, og er veldig fornøyd! Fremdeles må jeg frem å skille litt, men det er vel mer pga min kresenhet, det hadde kanskje ikke vært veldig nødvendig... Den beste jeg har prøvd hittil ihvertfall, både blandt dyrere og billigere maskaraer. dårligste? kjøpte en EsteLauder maskara for maaaange år siden, husker ikke typen, men den var direkte fææææl til mine vipper og forventninger ihvertfall!! :-?
Gjest Virvel Skrevet 26. mai 2003 #7 Skrevet 26. mai 2003 Jeg bruker Kanebo 38 grader og er veldig fornøyd med den. Børsten er ganske liten, så den passer kanskje ikke så godt hvis du har veldig lange og tykke vipper, men til meg er den helt perfekt. Sitter og sitter uten å drysse, men går av så lett som bare det med varmt vann.
Skusla Skrevet 26. mai 2003 #8 Skrevet 26. mai 2003 Har vært borti mange, å nå funnet en jeg liker godt. YSL sin volume effect er kjempe fin syntes jeg.. Den klumper ikke og er hverken for våt eller tørr.. Å den drysser ikke! :D Så deen anbefaler jeg!
Cupcake Skrevet 27. mai 2003 #9 Skrevet 27. mai 2003 Bruker Kanebo 38, og er svært fornøyd med den. :D Til Gjest som startet tråden; Diorshow maskaraen er i begrenset opplag, så det var nok derfor du ikke fant den da du skulle kjøpe ny.
Gjest Janna Skrevet 27. mai 2003 #10 Skrevet 27. mai 2003 Full`n`Soft fra Maybelline, faktisk. Har prøvd dyrere mascaraer også, men denne passer best for mine vipper. Kosten gir perfekt påføring, og den sitter som limt på helt til jeg vasker av med varmt vann. Kjempefornøyd!
Tusseline Skrevet 27. mai 2003 #11 Skrevet 27. mai 2003 Har prøvd de fleste maskaraer, fra ulike prisklasser. Sverger til Rimmels 100% Waterproof Maskara, jeg. Er egentlig ikke glad i Rimmels produkter, men denne maskaraen gir meg ekte dådyr- look
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2003 #12 Skrevet 27. mai 2003 Var diorshow i begrenset opplag?? Å nei...og nå som jeg endelig hadde funnet en jeg virkelig likte! Da er det vel ikke mulig å få tak i den lenger...
Liza Skrevet 28. mai 2003 #13 Skrevet 28. mai 2003 lancome definicils ja!! best absolutt!! kjøpte en fra dior en gang, krrt for det nå... dårligste mascaraen jeg noen gang har brukt..
xeyes Skrevet 28. mai 2003 #14 Skrevet 28. mai 2003 lancome definicils ja!! Jepp enig! Den beste jeg har vært borti!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 28. mai 2003 #15 Skrevet 28. mai 2003 Jeg har falt pladask for YSL! Etter mange års leting :D
Tweetie_20 Skrevet 28. mai 2003 #16 Skrevet 28. mai 2003 Minst fornøyd med Divide fra HM...fysj....og er ikke spesielt glad i Full`n`Soft fra Maybelline.Synest den sverter for mye og vippene klumper seg sammen. Ellers så¨likte jeg Clinique sin...husker ikke navnet!Den varte lenge og var ganske så perfekt.Har ikke prøvd noen andre dyre merker..
ringblomst Skrevet 28. mai 2003 #17 Skrevet 28. mai 2003 Jeg sverger også til Kanebo 38 grader. Eier nesten ikke øyevipper, så da er den lille kosten fin til meg, traff på denne maskaraen så og si første gang og har dere lite erfaringer med andre merker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå