Gjest Gjest_Tussi_* Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Hei. Noen som vil dele sine tidligste tegn på graviditet? Er selv en uke, pluss minus en dag, etter EL og har hatt litt øm mage og småblødninger (men er lysebrunt så kan vel være "rester" etter forrige mens). Man ønsker jo så veldig å være gravid, så redd for at det meste blir innbilling. Noen synspunkter på hvor tidlig man kan merke noe? Og evt. hva man merker?
Mamma1 Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Jeg hadde ømme brystvorter... Dette var omtrent på forventet mens, så jeg tok en test om morgenen.
NemoLinn Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Jeg fikk ømme bryster og menslignende smerter i underlivet. Det føltes som murringer i underlivet. Det var vel brystvortene som ble ømmest først. Alt dette opplevde jeg en liten uke etter at jeg hadde EL. Disse symptomene hadde jeg i flere uker, og jeg er gravid i uke 5 + 2 dager. Nå er murringen fra underlivet borte, men har fremdeles ømme pupper.
Gjest Gjest_Tussi_* Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Takker for svar! Merker ikke noe i puppene, er ikke ømme. Merker noe i magen, men ikke godt å si om det bare er innbilling eller kanskje litt øm etter mye i EL-perioden.. Bare litt små murring, og sletts ikke hver dag eller hele tiden. Kommer å går, og er ikke vondt bare litt "rart". Men leter man etter symptomer så finner man vel alltids noen..
Gjest StoreSky Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 (endret) For de som får tidlige symptomer på graviditet, vil de også teste positivt eller må man pent vente til ca to uker etter befruktning? *utålmodig* Endret 16. juli 2008 av StoreSky
Duracella Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 Testen gir ikke tidligere svar fordiom du merker tidlige symptom.
Mayami Skrevet 17. juli 2008 #7 Skrevet 17. juli 2008 Dette var oppløftende lesing for en symptom.jeger som meg! Har ømme brystvorter, småkvalm og murringer i magen. Dessuten løper jeg på toalettet i ett sett! Er ca 3 uker etter sist mens nå... Vel, vi får vel alle vente og se, det er ikke noe annet å gjøre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå