Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 katene mine (og naboens!) har begynt å bæsje og tisse under verandaen vår. Jeg har tenkt å bre plast over og lage do til de et annet sted. men hvordan får jeg vekk lukten under verandaen? Kattene er steriliserte så det lukter bare "vanlig" pisslukt. Finnes det noe middel som nøytraliserer alik at vi kan sitte på verandaen og hygge oss uten å kjenne en eim av ekskrementer?
Gjest TS Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Ingen andre som har dette problemet og som vet råd?
Midna Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Jeg slet skikkelig med at kattene tisset og bæsjet i et blomsterbed under vinduet, og det stinker helt forferdelig. Det jeg gjorde var å legge på kakaoflis. Da sluttet kattene å gjøre fra seg der i tillegg til at det luktet godt. Vet ikke om det hjelper det i ditt tilfelle da det er sikkert andre måter å få vekk lukt på. Men dette funket i alle fall for meg.
RockerGirl Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Å vaske med eddikk har jeg hørt fungerer bra! Ikke prøvd det selv, men mener mamma snakka om ho hadde brukt det før, og at det fungerte bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå