lille_lam Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Hei, Jeg kom over denne nettsiden http://nyttig.no/ husker at jeg alltid pleide å få reklame fra dem i posten tidligere, men synes det virker litt useriøst.. Så lurer på om det er noen som har erfaring fra Nytt&Nyttig? Hvordan er produktene, holder de hva de lover? Har sett noen praktiske oppbevaringslommer som jeg har vært på utkikk etter en stund nå, men vil gjerne høre med andre om deres erfaring. Takke på forhånd.
Gjest hyggelig Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 (endret) Hei, Jeg kom over denne nettsiden http://nyttig.no/ husker at jeg alltid pleide å få reklame fra dem i posten tidligere, men synes det virker litt useriøst.. Så lurer på om det er noen som har erfaring fra Nytt&Nyttig? Hvordan er produktene, holder de hva de lover? Har sett noen praktiske oppbevaringslommer som jeg har vært på utkikk etter en stund nå, men vil gjerne høre med andre om deres erfaring. Takke på forhånd. Hei. Jeg har bestilt derfra 1 gang, det var ifjor. Da bestilte jeg et sett med 3 rister som kunne settes oppåhverandre til avkjøling av bakst. Jeg er veldig fornøyd med dem. Jeg kjøpte også et par termosokker(tror det heta det) som liksom skulle være skikkelig varme og man skulle slippe å noengang være kald på føttene mer. Disse sokkene var mildt sagt elendige, hehe. Så det kommer nok an på hva man bestiller derfra. Oppbevaringslommer bør da gå greit vil jeg tro? Edit: Kom på at jeg også bestilte et sett med tre glasskåler med lokk og to bakepensler i silikon. Fornøyd med disse også. God kvalitet. Endret 19. juli 2008 av hyggelig
Cata Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Det varierer. Min far var i perioder en ivrig postordrehandler og av og til har noe landet hos meg også . Mye av det var triste saker, men for nærmere 20 år siden kjøpte han en knivblokk (med kniver) til meg. De knivene er skikkelig skarpe den dag i dag. Husker ikke om det var Nytt & nyttig eller Select han handlet fra, men regner med det er ca. samme type varer hos de to.
Cr@sh Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Jeg har kjøpt ett par klesstativ på hjul derfra. Produktene var, og er fremdeles fine, prisen fin og leveringa helt grei. Har ingenting å utsette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå