Eventyr Skrevet 13. juli 2008 #1 Del Skrevet 13. juli 2008 Kjære dagbok. Jeg hater alt! Hva faen er poenget! Jeg har ikke nok tyngde i meg selv til at mitt eget liv er verdt å ta vare på og utvikle. Det er ikke før noen har interesse av at jeg gjør noe at jeg har motivasjon til å gjøre det, hvorfor skal jeg gjøre det for min del liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 13. juli 2008 #2 Del Skrevet 13. juli 2008 Kjære dagbok. Jeg hater alt! Hva faen er poenget! Jeg har ikke nok tyngde i meg selv til at mitt eget liv er verdt å ta vare på og utvikle. Det er ikke før noen har interesse av at jeg gjør noe at jeg har motivasjon til å gjøre det, hvorfor skal jeg gjøre det for min del liksom? Vel, prøv å se det positive i ting? Kanskje du slipper å hate alt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 13. juli 2008 #3 Del Skrevet 13. juli 2008 Kjære dagbok. Jeg hater alt! Hva faen er poenget! Jeg har ikke nok tyngde i meg selv til at mitt eget liv er verdt å ta vare på og utvikle. Det er ikke før noen har interesse av at jeg gjør noe at jeg har motivasjon til å gjøre det, hvorfor skal jeg gjøre det for min del liksom? Plant et frø! ”Hvis du vil være lykkelig en dag - drikk deg full. Hvis du vil være lykkelig en uke - slakt din gris og et den. Hvis du vil være lykkelig en måned - gift deg. Hvis du vil være lykkelig hele livet - dyrk blomster” Kinesisk ordtak Ellers: Gratulerer med dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå