mee mee Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Da jeg slo på maskinen min i dag fikk jeg opp en meldig om at et program måtte modify, så trykket jeg ja, kom opp masse rart så jeg trykte det bare bort. Men etter det får jeg ikke koblet meg til internet lengre, får bare opp at firefox ikke kan opprette tilkobling. Selv om adressen ser ut til å være gyldig, klarte ikke nettleseren å koble til det. Hva er det jeg må gjøre?
feuerstein Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Du husker ikke noe av hvilket program som måtte modify hva, og gjerne litt mer spesifikt hva "masse rart" er?
mee mee Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2008 Du husker ikke noe av hvilket program som måtte modify hva, og gjerne litt mer spesifikt hva "masse rart" er? Spm 1: det registrerte jeg ikke, spm 2: kom opp info om programmet å noen tall osv.. skjønte ikke noe av det, så fjerna det bare
malicious Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Er ikke så lett å komme med noen forklaring når du hverken registrerer ting eller vet hva du gjør. Neste gang så ikke trykk!
mee mee Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2008 Er ikke så lett å komme med noen forklaring når du hverken registrerer ting eller vet hva du gjør. Neste gang så ikke trykk! jeg vet :gjeiper: Hadde bare håpet at noen kjente igjen hva jeg hadde gjort
Alison Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 Du kan ikke gjenopprette maskinen tilbake til et tidligere tidspunkt (systemgjenoppretting)? Det pleier å løse slike problemer som du har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå