Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå langt hår (til litt over midjen) med litt fall. Nå er alt ca like langt, var oppklipt engang, men det har vokst mye siden da.

Kommer til å klippe meg snart. Håret begynner å bli litt slitt, og har lyst til å klippe det opp litt igjen. Men har også lyst på litt forandring.. Lurer på å klippe skrålugg. Men usikker på om jeg kler det siden jeg har ganske rundt ansikt og høy panne.. HVa tror dere?

Redd for at det kommer til å se teit ut. Men trenger litt endring siden jeg "i alle år" bare har hatt langt hår.. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å vite om du vil kle det eller ikke... Jeg ville gått til en frisør som du vet er flink og stoler på! Se hva han/hun sier, og hvis du klipper skrålugg men ikke blir fornøyd får du vel bare bruke hårklemmer en liten periode :gjeiper:

Skrevet

Problemet er at jeg ikke har noen frisører som jeg har vært kjempefornøyd med og stoler på..

Sist gang jeg gikk til frisør fordi jeg ville ha endring, ville de ikke klippe så mye fordi de synes jeg var så fin med langt hår - og mente jeg kom til å angre hvis de tok for mye.. :roll: Men jeg var jo drittlei..

Tror faktisk jeg skal la søstra mi klippe meg, hun er veldig flink. får se om jeg tør lugg da.. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...