Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen menn har veldig flytende og blank sperm, andre har hvit og seig. Dere som har vært til utredning for sånt, har legen sagt noe om hva slags sperm som er best?

Dere som har menn som har dårlig sperm, hva slags farge og konsistens har de ?

Jeg spør fordi min samboer mener at hvis den er hvit så har den mer sperm i seg. Noe jeg tror er bare vill gjetning hva hans side ;) (sikkert fordi hans er hvit, hihi)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Min mann sin sæd er også hvit, middels tyktflytende vil jeg si, men han har redusert sædkvalitet. Jeg har hørt at dersom sæden er veldig tynn og gjennomsiktig, kan det være at det ikke er sædceller i væsken. Presiserer at dette bare er noe jeg har hørt, jeg vet ikke sikkert :)

Endret av Harlekin
  • 2 uker senere...
Skrevet
Jeg spør fordi min samboer mener at hvis den er hvit så har den mer sperm i seg. Noe jeg tror er bare vill gjetning hva hans side ;) (sikkert fordi hans er hvit, hihi)

Dette sier min mann også, og jeg har også tenkt at det bare er tull. Synes nå min sin er relativt blank (hvitaktig da, men mer blank enn hvit). Vi har vært til utredning og han har helt normal/bra sædkvalitet.

Gjest StoreSky
Skrevet

Synes å huske jeg har leste om dette en gang for lenge siden. Farge eller konistens på sperm skal IKKE ha noe å si for antall spermier! ("kvaliteten")

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest_mannen_*
Skrevet

Sperm er av og til hvit og seig, og av og til mer vassaktig. når spermen er hvit og seig, er det flere sædceller i spermen en når den er vassaktig. vist jeg tømmer meg 2 ganger ettehverandre, eller 2 ganger på 1 dag så vil spermen bli mer vassaktig andre gangen. mvh. mannen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...