Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Ser på siden til Herbal Essences at de har nytt design, og mange nye produkter. Har ikke sett disse i butikk, så jeg lurer på om det kun går an å kjøpe disse på nettet? Prøvd produkter fra Dangerously Straight - serien? På forhånd takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har heller ikke sett dem i butikkene enda. Men de kommer sikkert. :jepp: Så litt mer fancy ut enn de som er nå.

Gjest Gjest_mari4ever_*
Skrevet
Har heller ikke sett dem i butikkene enda. Men de kommer sikkert. :jepp: Så litt mer fancy ut enn de som er nå.

H&M trodde jeg skulle ha HE?:) sitt de vertfall på tilbud mange ganger og i butikken. flaskene er veldig fargerike, som turkis, oransje osv:)

Skrevet

Det er disse du mener, ikke sant?

Kanskje noen andre som har sett dem?

Jeg pleier alltid å se etter nye ting jeg også, så kommer til å se etter dem nå når jeg skal til Sverige. ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Det er disse du mener, ikke sant?

Kanskje noen andre som har sett dem?

Jeg pleier alltid å se etter nye ting jeg også, så kommer til å se etter dem nå når jeg skal til Sverige. ;)

Ja, det er de :jepp: Kommer sikkert i butikkene snart, ja. Får bare vente... :)

Gjest Raptuza
Skrevet

Gøyal design, god lukt men crappy produkter. Har prøvd dei gamle for nokre år sidan....

Gjest Lacuna
Skrevet

Pass på at dere ser på produktutvalget for Norge. I USA finnes det bøttevis med produkter vi aldri får hit til landet, og dette gjelder også Herbal Essences.

Gjest Gjest
Skrevet
Pass på at dere ser på produktutvalget for Norge. I USA finnes det bøttevis med produkter vi aldri får hit til landet, og dette gjelder også Herbal Essences.

Hvor finner jeg ut det?

Skrevet

De var ikke i Sverige enda iallefall.

Gjest Oxford
Skrevet
Gøyal design, god lukt men crappy produkter. Har prøvd dei gamle for nokre år sidan....

Signerer denne. Dog kan det jo hende at de har endret også innholdet til det bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...