Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Ser på siden til Herbal Essences at de har nytt design, og mange nye produkter. Har ikke sett disse i butikk, så jeg lurer på om det kun går an å kjøpe disse på nettet? Prøvd produkter fra Dangerously Straight - serien? På forhånd takk for svar:)
lillesky Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Har heller ikke sett dem i butikkene enda. Men de kommer sikkert. Så litt mer fancy ut enn de som er nå.
Gjest Gjest_mari4ever_* Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Har heller ikke sett dem i butikkene enda. Men de kommer sikkert. Så litt mer fancy ut enn de som er nå. H&M trodde jeg skulle ha HE? sitt de vertfall på tilbud mange ganger og i butikken. flaskene er veldig fargerike, som turkis, oransje osv:)
lillesky Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Det er disse du mener, ikke sant? Kanskje noen andre som har sett dem? Jeg pleier alltid å se etter nye ting jeg også, så kommer til å se etter dem nå når jeg skal til Sverige.
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Det er disse du mener, ikke sant? Kanskje noen andre som har sett dem? Jeg pleier alltid å se etter nye ting jeg også, så kommer til å se etter dem nå når jeg skal til Sverige. Ja, det er de Kommer sikkert i butikkene snart, ja. Får bare vente...
Gjest Raptuza Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 Gøyal design, god lukt men crappy produkter. Har prøvd dei gamle for nokre år sidan....
Gjest Lacuna Skrevet 14. juli 2008 #7 Skrevet 14. juli 2008 Pass på at dere ser på produktutvalget for Norge. I USA finnes det bøttevis med produkter vi aldri får hit til landet, og dette gjelder også Herbal Essences.
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2008 #8 Skrevet 15. juli 2008 Pass på at dere ser på produktutvalget for Norge. I USA finnes det bøttevis med produkter vi aldri får hit til landet, og dette gjelder også Herbal Essences. Hvor finner jeg ut det?
Gjest Oxford Skrevet 20. juli 2008 #10 Skrevet 20. juli 2008 Gøyal design, god lukt men crappy produkter. Har prøvd dei gamle for nokre år sidan.... Signerer denne. Dog kan det jo hende at de har endret også innholdet til det bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå