augustjenta Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Jeg har regna meg fram til at jeg kommer til å få mensen et par dager bare før bryllupsdagen vår. Hva søren kan jeg gjøre med det? Ikke så gøy å ha det akkurat den dagen...
Rawien Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Man får piller for å utsette mens, så lenge du har regelmessig mens, fås på resept hos lege.
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Huff Nedtur... Men som hun sier over her kan man få piller hos legen for å utsette mensen. Du burde bare være litt forsiktig hvis du reagerer på hormonprevansjon. Jeg reagerer på alt av det, og den ene gangen jeg tok de nevnte pillene spottet jeg i ca. 3 mnd. Jeg hadde utrolig mye tanker om å få mensen rett før eller når vi er på Bali de to ukene etter. Heldigvis har jeg flaks og får uken før (hvis alt går som det har gjort det siste året). Så da unngår jeg det både på bryllupsdagen og bryllupsreisen!
Malama Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Jeg fikk mensen PÅ selve bryllupsdagen... Maxsdose (og litt til...) mer smertestillende, tampongbygge under brudekjole ER mulig med litt fantasi, og jada, det gikk greit, men selvsagt ikke så kjekt, så om det er aktuelt for deg med slike piller som utsetter den, så er det en mulighet det. Men med mens som kommer et par dager før, så er vel det meste av smerter og styrtblødninger over innen den store dagen?
Markjordbær Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Jeg begynte nettopp på minipiller for noen uker siden, og alle sier jo at de har uregelmessige blødninger i begynnelsen, så jeg har også tenkt tanken om at jeg kanskje kan ha blødninger på selve dagen. Jeg kommer i allefall til å være forberedt på at det kan skje, selv om jeg håper jeg slipper unna Det er i en sånn situasjon som å ha mensen på bryllupsdagen som gjør at jeg er veldig glad i Diva cup'en min, så slipper jeg å tenke på bind og tamponger og om det blør gjennom
Gjest brud 08 Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 Jeg var i samme situasjon. Regnet meg frem å skulle ha den dagne før. Jeg utsatte den med p-pillene mine både i februar og mars, så da fikk jeg den først to uker etter bryllupet... Tror man kan utsette menstrasjon med de fleste p-piller, hvis du bruker det da.
msplum Skrevet 14. juli 2008 #7 Skrevet 14. juli 2008 Kan jeg få anbefale p-sprøyte? Ingen mens i det hele tatt
Wildrose Skrevet 14. juli 2008 #8 Skrevet 14. juli 2008 Jeg har regna meg fram til at jeg kommer til å få mensen et par dager bare før bryllupsdagen vår. Hva søren kan jeg gjøre med det? Ikke så gøy å ha det akkurat den dagen... <hei, detter er jo veldig kjedelig dag å få mensen må da, det forstår vel alle. går du fast på p.piller, kan du bare fortsette med p.pille brettet ditt, så utsetter du den. Jeg har gjort dette flere ganger, så jeg har mens annenhver måned. Men er dt mine pille du går på, går det ikke Kjenner ikke til de p.illene du kan få hos legen, men ta konakt og få de til tidsnok1 Lykke til med bryllupet uansett. Gtaulerer.klem
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 14. juli 2008 #9 Skrevet 14. juli 2008 Kan jeg få anbefale p-sprøyte? Ingen mens i det hele tatt Men så risikerer du å ødelegge syklusen din for all framtid også da...
Malama Skrevet 14. juli 2008 #10 Skrevet 14. juli 2008 Også er det ikke alle som ønsker prevensjon i et halvt år etter bryllupet... Sier hun som testet etterlengtet positivt 5 måneder etter bryllupet....
Gjest Bridezilla Skrevet 15. juli 2008 #11 Skrevet 15. juli 2008 Men så risikerer du å ødelegge syklusen din for all framtid også da... Ikke nødvendigvis, jeg hadde psprøyte i et år etter første svangerskap og har ikke hatt problemer med å bli gravid etterpå. Noe uregelmessig var det i starten da, men ikke etter et par mnd. Siden da har det gått slag i slag.
Gjest Naria Skrevet 15. juli 2008 #12 Skrevet 15. juli 2008 Kan jeg få anbefale p-sprøyte? Ingen mens i det hele tatt Tror ikke venninnen min er enig med deg deg her. Hun blødde i over 6 mnd hun etter å ha tatt p-sprøyte.
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 15. juli 2008 #13 Skrevet 15. juli 2008 Ikke nødvendigvis, jeg hadde psprøyte i et år etter første svangerskap og har ikke hatt problemer med å bli gravid etterpå. Noe uregelmessig var det i starten da, men ikke etter et par mnd. Siden da har det gått slag i slag. Skrev jeg at du garantert gjør det? Nei, jeg skrev risikerer. Lese innlegget man svarer på er fint... Tror ikke venninnen min er enig med deg deg her. Hun blødde i over 6 mnd hun etter å ha tatt p-sprøyte. Samme her... Og jeg hadde veldig ustablile sykluser i evigheter. Før jeg tok den sprøyta hadde jeg stabile 29-dagers sykluser, men enda nå (6 år etter) varierer syklusene mine mellom 24 og 37 dager. Skikkelig herlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå