Meg- Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Hei! Reiser til Párga i Hellas på onsdag sammen med typen og skal være der i én uke. Noen som har vært der og kan gi meg tips, tips, tips til hvordan få mest mulig ut av ferien? Og ikke minst tips til hvordan ha det romantisk? :rødme:
mowgli Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Åhhh... Parga er fantastisk!! Dere kommer til å få det kanonbra!! Kan anbefale 2 spisesteder: Pizza Oskar - ligger nede i havnen Casa Verde - ligger i en sidegate fra gågata (ta en titt på kokken, må være i familie med Antonio Banderas!!) Parga er ikke veldig stort så det er lett å orientere seg der Misunner dere! God tur!
Kamelia83 Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Hei! Reiser til Párga i Hellas på onsdag sammen med typen og skal være der i én uke. Noen som har vært der og kan gi meg tips, tips, tips til hvordan få mest mulig ut av ferien? Og ikke minst tips til hvordan ha det romantisk? :rødme: Har ingen tips, for jeg har ikke vært der før. Men jeg og kjæresten reiser i midten av august. Gleder oss masse. Vi skal to uker :O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå