LadyInRed Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 overskriften taler vel for seg jeg er ute etter den blanke brow fix`en , men finner altså ikke ut hvor i Norge dette selges.....
Gjest Gjest_CHANELine_* Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Vet at de selger dem på Glassmagasinet i Oslo.Vet ikke om andre steder.
LadyInRed Skrevet 12. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2008 Vet at de selger dem på Glassmagasinet i Oslo.Vet ikke om andre steder. takk for svar skal sjekke der i morgen!
Gjest Gjest_CHANELine_* Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 takk for svar skal sjekke der i morgen! Så du er så heldig å bo dær ja Ihvrtfall når det gjelder shopping og andre tilbud
LadyInRed Skrevet 20. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2008 Vet at de selger dem på Glassmagasinet i Oslo.Vet ikke om andre steder. Gammel tråd, men jeg har enda ikke funnet produktene noen steder. Glassmagasinet hadde dem ikke........... Noen som vet hvor dem selges??
Cammiebella Skrevet 20. november 2008 #7 Skrevet 20. november 2008 På Steen & Strøm, i avdelingen hvor de har Art Deco o.s.v.
Gjest surferen Skrevet 29. november 2008 #8 Skrevet 29. november 2008 Gammel tråd, men jeg har enda ikke funnet produktene noen steder. Glassmagasinet hadde dem ikke........... Noen som vet hvor dem selges?? Anastasia produktene selges i parfymeriet i Paleet Karl Johansgt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå