Gjest kitt Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Hei Jeg har en måned helt fri nå, frem til bryllupet. Derfor går mye av dagene til bryllupsforberedelser, og jeg merker at jeg blir veldig preget. Ofte får jeg ikke sove før langt ut på natten, fordi jeg ligger og tenker. Bekymrer meg litt for alt som skal gjøres, men det dreier seg kanskje mest om at jeg gleder meg (har sikkert gått opp kirkegulvet med pappa 100 ganger allerede). Det går greitt nå, for jeg kan jo heller sove litt på morgenen eller sånne ting. Det jeg bekymrer meg for er hvor store søvnproblemene mine blir når det nærmer seg enda mer. Siden jeg allrede har problemer en måned i forveien. Tenker spesielt på kvelden før bryllupet. Er livredd for å ikke få sove den natten, for da blir jeg jo ødelagt til den store dagen etterpå. Har dere noen gode råd til hvordan jeg kan klare å slappe av den natta ? Vi skal ha grillfest kvelden før, men jeg tenker å trekke meg tilbake sammen med min forlover ca kl 22. Vi skal sove på samme rom den natten.....Håper at det kan roe meg noe å få være med henne..... tar i mot tips med STOR takk
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Du stresser for mye rundt det. Ta en pause fra hele greia, legg det fra deg, ikke tenk på det og bare vær deg selv for en liten stund, ikke brud, ikke kommende kone, ikke planlegger, ikke noe som helst annet enn deg selv.
Gjest Gjest_sarah_* Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Hva med å ta et par glass vin kvelden før bryllupet? Jeg bruker å bli søvnig av det
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Hva med å ta et par glass vin kvelden før bryllupet? Jeg bruker å bli søvnig av det Prøv å ikke legge deg alt for tidlig, men vent til du begynner å bli litt trøtt. Tro meg - du sovner fortere da enn om du legger deg tidlig og blir liggende å tenke i timesvis...
Amom Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Skriv ned alt du må huske på på et papir. Legg også penn og papir på nattbordet ditt når du legger deg. Når du våkner om natta, så skriver du ned det du tenker på. Dette høres sikkert helt rart ut, men da sover du bedre! Jeg er også av den typen som ikke får sove om jeg har noe "hengende" over meg. Har nå igjen tre uker til vårt bryllup, og har penn og papir fast på nattbordet. Hva jeg skal gjøre natta før bryllupet - det har jeg ikke peiling på, men jeg må ihvertfall passe på at alt er i orden til da :D Lykke til!
NemoLinn Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 Det er ikke enkelt, men prøv å slappe av og ikke tenke for mye på det. Du får bare prøve å legge deg på kvelden før brylluppet på et tidspunkt som føles ok for deg. Uansett får du sikkert ikke mange timene med søvn fordi du er spent og nervøs og litt stressa, men noen timer skal nok kunne gå. Jeg hadde vel kanskje 3 eller 4 timer med effektiv sønv natta før bryllupet, men jeg ble ikek trøtt dagen etterpå. Det var for mye som skjedde og bare gode opplevelser som sermonien, fotografering, middag og dans. Jeg synes ikke du skal være bekymret for det med søvn.
Gir Skrevet 16. juli 2008 #7 Skrevet 16. juli 2008 Gå deg en tur sammen med forlover hvor dere snakker om HELT andre ting enn bryllupet, drikk 1 øl og gå til sengs. Da sovner du nok ganske bra Evt kan man jo anbefale en heftig økt med , men man skal jo ikke se hverandre natten før så da må det i så fall bli med noen andre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå