Gjest Gjest_Tessa_* Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Bruker dere samme solkrem (altså samme tube) til kropp og ansikt, eller bruker dere en spesiell for ansiktet? Og hvilket merke bruker dere?
Kamelia83 Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Bruker dere samme solkrem (altså samme tube) til kropp og ansikt, eller bruker dere en spesiell for ansiktet? Og hvilket merke bruker dere? Jeg har bestilt Md Formulations. En til ansikt og spray til kropp. Fra www.Prettyskin4less.com . Veldig billig. Betalte 260 kr inkl frakt. Kom under tollgrensa.
Saeria Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Jeg bruker en for ansikt, en for kropp og valget har falt på Vichy. Til Tessa: Jeg leste om en test av solkrem i går eller på fredag, med særlig fokus på UVA filter, og Cosmica kom veldig godt ut av den testen.
mustapippuri Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 Bruker forskjellig på ansikt og kropp. I ansiktet bruker jeg Cosmica med faktor 50, og på kroppen bruker jeg hawaiian tropic (tror jeg), faktor 4. Får lett pigmentflekker i ansiktet, derfor bruker jeg høy faktor der.
Jean Skrevet 13. juli 2008 #6 Skrevet 13. juli 2008 En regel är att aldrig ha kosmetiska sfp i ansiktet. Nästan alla de solskyddskrämerna täpper till rejält. Det är katastrof för en fet aknebenägen hy, samtidigt som man bör bruka spf året runt. Minst spf 30 på vintern och mellan spf 30 - 60+ på sommaren. Dessa märken har icke komodogena spf som är MYCKET bra för alla typer av hud men främst för den feta oljiga huden: -Elta MD har månag fina, både fysikaliska filter från spf 41 och uppåt. Även de med kemiska filter i fungerar toppen i spf 50. - Jan Marini, innehåller även antioxidanter och melanin, men bör kompletteras högstrålande dagar, perfekt att bruka resten av året. - SkinCeuticals -MD Skincare har nya varianter av högre spf mycket fina -Synchroline upp till spf 50, även för den tunna huden kring ögonen -DDF Matte spf 30, Enhaching spf 30 och även den som heter moisturizing spf 30 -Cellex C har även de utvecklat ett specifikt skydd för den som lätt får akne och tilltäppta porer. -Mene & Moy spf 30, även det med antioxidanter. Gudomligt skönt och mattande som de andra. Varsågod, här har du en hel drös av de absolut främsta märken du kan ha på mänsklig vävnad idag. Jag skulle ALDRIG utsätta min idag normala hy för skitmärken inom kosmetikbranschen, nu vet man så pass mycket och att de Cosmeceutiska märkena är betydligt mer anpassade för hudceller än vad några andra produkter, någonsin kan bli. Läs gärna mer ingående om solskydd i olika artiklar jag skrivit på min blogg. MVH Jean
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå