Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Nishiki
Skrevet

Sammen med Fader Jacob og Daniel Duppsko?

Hmm..seriøst :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Og Emmanuel Desperados, Brannmann Sam og Titten Tei...?

Ja dette virker da seriøst! :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Fikk høre fra en bekjent i kaffepausen om fredag at hun hadde lest på nettet at en kamerat av henne fra Trondhjem sto på listen her som en hel verden kan se...så flaut! Er det ikke ulovlig å henge ut folk på den måten?!

http://www.womansavers.com/p_surveySearch....search&pg=1

og du gjør alt for at ingen andre skal få vite det? patetisk.

Skrevet

Og Arne And, Bård i Bekkmørtna og Even Benløs? Sorry, men :skratte:

Gjest En annen mann
Skrevet
Fikk høre fra en bekjent i kaffepausen om fredag at hun hadde lest på nettet at en kamerat av henne fra Trondhjem sto på listen her som en hel verden kan se...så flaut! Er det ikke ulovlig å henge ut folk på den måten?!

http://www.womansavers.com/p_surveySearch....search&pg=1

Ja, man kan lure på hva folk tenker med noen ganger. Det er greit at man har dårlige erfaringer med menn, men man behøver vitterlig ikke brette ut negative trekk ved personligheten på denne måten. Men slik hevner man seg jo gjerne på eksen på ordentlig kvinnevis... Og selvfølgelig er det jo også helt anonymt, noe som forminsker sjansen for at man må stå til rette for sine meninger hvis mannen har hatt mange partnere. Totalt ryggradsløst. På denne siden ser det jo ut til at et innlegg om en person ikke engang knyttes opp mot et bestemt brukernavn.

Ser du nevner ulovlighet i ditt innlegg, og jeg mener bestemt at slike beskrivelser av en person helt klart er ulovlig, da man opplyser om fullt navn og bosted. Hvis kommentarene om personen er grove kan man muligens gå til sak basert på ærekrenkelse o.l. Det ville hvertfall jeg gjort om noen hadde hengt meg ut på den måten og jeg fikk vite hvem det var.

Gjest Gjest
Skrevet
Men slik hevner man seg jo gjerne på eksen på ordentlig kvinnevis...

Tja, jeg har vært over ganske mange sider hvor menn legger ut nakenbilder av exer, kaller de ganske stygge navn, og har lister over sin bys jenter etter hvor lette på tråden de er, om de er luremus etc etc og alt dette med fult navn og bosted så dette er ikke bare en kvinnesak.

Gjest En annen mann
Skrevet
Tja, jeg har vært over ganske mange sider hvor menn legger ut nakenbilder av exer, kaller de ganske stygge navn, og har lister over sin bys jenter etter hvor lette på tråden de er, om de er luremus etc etc og alt dette med fult navn og bosted så dette er ikke bare en kvinnesak.

Jeg kan være enig i at dette ikke er en ren kvinnesak nå til dags. Man sier jo gjerne at kvinner tradisjonelt har vært de som har baksnakket på denne måten, men siden jeg selv gjerne ser at myter om både menn og kvinner blir lagt mindre vekt på, så er jeg enig med deg. Begge deler er like forkastelige.

Når det er sagt, så ville jeg nok gitt beskjed til personen om at det lå slike karakteristikker ute på nett, slik at vedkommende eventuelt kan ta tak i dette hvis ønskelig. Hvis man noegang kommer i en situasjon der en blir hengt ut på denne måten har man jo en god pekepinn på eventuell syndebukk hvis man har hatt et dårlig forhold til sin(e) ekspartner(e).

Jeg innser jo også at slike kommentarer ofte kan være skrevet i affekt, kanskje rett etter et vanskelig samlivsbrudd, og at man gjerne skriver og gjør ting de fleste oppegående mennesker angerer på i etterkant. Konsekvensen er bare potensielt så utrolig mye større når man gjør det på internett istedet for "å få det ut" på sine nærmeste. Jeg tror ikke personer som gjør slikt alltid skjønner rekkevidden av å skrive slikt offentlig, med tanke på evt. søksmål o.l. Ser jo at en del av innleggene er skrevet av Amerikanske borgere og rettsak vedrørende ærekrenkelse hvis man finner syndebukken blir ofte ikke en billig affære hvis det dømmes i tiltalers favør.

Skrevet

Tråden er ryddet.

- Nigo (mod)

• 1 år senere...
Gjest Gjest_Sylvia_*
Skrevet

Om disse mennene har oppført seg dårlig i forholdet/som drittsekker, så kan jeg godt forstå at de blir ranket dårlig. Noen har datet over en viss periode, noen har bare vært elskere og andre har vært i forhold med disse menna: tilfelles er at kvinnen de var involvert med ble forbannet over å bli behandlet på den uverdige måten av disse gutta.

Antallet norske menn bare stiger i databasen der jo!

Skrevet

Greit å sjekke ut siten for å se hvem man skal og bør holde seg unna slik som f eks Albert Åberg! :hoho:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Alle vet at kvinner ikke har noen som helst skruppler med å knuse en mann hun har bestemt seg for at hun ikke liker. Kvinner er gjennomgående mer kyniske enn menn, og derfor bør slike lister ikke komme overraskende på noen.

Skrevet

Å nei, hans jørgen andersen fra førde sogn og fjordane er en ekte person hahahaaha. han har faktisk unger fra før av, så ille med unger er han ikke.

Skrevet

Det var da noen ekte navn der og! En av Mette-Marits eks'er...!

For en lang liste!

Skrevet
Alle vet at kvinner ikke har noen som helst skruppler med å knuse en mann hun har bestemt seg for at hun ikke liker. Kvinner er gjennomgående mer kyniske enn menn, og derfor bør slike lister ikke komme overraskende på noen.

:ler: La meg gjette...: du er singel? Og bitter? Og har blitt bedratt, såret eller dumpet nå nylig?

Skrevet
:ler: La meg gjette...: du er singel? Og bitter? Og har blitt bedratt, såret eller dumpet nå nylig?

Det stemmer jo!!!!

ALLE menn jeg kjenner som kommer ut av jævlige forhold kan hate eksen, men de velger da å holde det for seg selv, kanskje dele det med nære venner eller venninner. De biter det i seg og prøver å gjøre det beste ut av det. Kvinner derimot syter, klager og bitcher til venninnene og gjerne også alle andre som gidder å høre. Å slenge dritt på nett er jo ikke noe problem. Enda til gode å møte en mann som kunne gjort noe slik...Kvinner har jeg allerede møtt et hav av...

Gjest menn er tapere
Skrevet

Øh, det er vel nettopp fordi det er MENN som er konsekvent mer kyniske enn kvinner at slike lister i det hele tatt eksisterer. Hadde menn hatt empati og klart å tenke på annet enn pikken sin, ville ikke hundreogørten kvinner sitte igjen med knuste hjerter etter å ha blitt løyet for og bedratt. Menn bare puler videre de, dumme automater som de er. De finner seg alltid en ny kvinne å lyve for, for å oppnå at hun sprer beina. Kvinner har IQ og følelser, og dette kommer til uttrykk gjennom sorg og sinne.

Skrevet
Menn bare puler videre de, dumme automater som de er. De finner seg alltid en ny kvinne å lyve for, for å oppnå at hun sprer beina. Kvinner har IQ og følelser, og dette kommer til uttrykk gjennom sorg og sinne.

Bra beskrivelse, generelt sett er jeg enig.

Menn virker som om de er roboter som bare går videre og puler på neste mulighet.

Kvinner behøver tid på å komme over noen de har elsket, og de er ikke klare for en ny en rett etter, slik enn er.

Forstår godt at mannehaterlister dukker opp da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...